Whisky aan het Strand 27-01-2023

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Whisky aan het Strand 27-01-2023

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 19 Jan 2023, 15:08

Volgende week vrijdag is het dan eindelijk zover: ons eigen whiskyfestival op Goeree-Overflakkee (schurkt tegen Zeeland aan, de locatie ligt tegen de provinciale grens) gaat op voor de zesde editie!

Ik sta er zelf met een gedeelte van de privé collectie uit m'n nek te zwetsen en te genieten van de ambiance en aanwezigheid van enthousiaste liefhebbers ;)

Op dit moment heb ik dit geselecteerd om mee te brengen: Lijstje

10 flessen meer dan vorig jaar (dus wil nog schrappen), Lijstje is bijgewerkt! met allemaal andere flessen dan vorig jaar! Dus was je vorig jaar ook aanwezig, je zal niet één dezelfde fles op mijn tafel zien staan (oké, 1 botteling had ik vorig jaar onder tafel staan voor een select aantal kennissen :lekker ).
Laatst gewijzigd door Fat Bastard! op 26 Jan 2023, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
12 x
Afbeelding

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 26 Jan 2023, 08:51

Heel veel succes en plezier op dit mooie en originele festival
2 x

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Roland... » 26 Jan 2023, 09:07

Veel plezier voor iedereen die er morgen bij gaan/kunnen zijn, ik moet helaas werken :(
2 x
"Red Bull May Give You Wings, But Whisky Gives You Balls!"

https://www.whiskybase.com/profile/roland/collection

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”