Murray McDavid tasting 11-12-2020

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Fat Bastard!
Top bijdrager
Top bijdrager

Murray McDavid tasting 11-12-2020

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 01 Dec 2020, 14:25

Iemand interesse in deze online tasting:

Join Dean and the Murray McDavid Team for a fun-filled evening of whisky and laughter.
This festive tasting is just £30, making a perfect treat before Christmas.
Dean will be expertly guiding us through our first ever Christmas bottling! We present a festive-themed Mystery Malt, distilled in Speyside and matured for nearly a decade in a freshly emptied Oloroso Sherry Hogshead.
We’ll also be tasting single malts from legendary distilleries such as Bowmore, Caol Ila and Craigellachie!
This tasting will take place 11th December at 7pm and we will be offering exclusive discounts throughout the evening.
With only 20 places available on this tasting, make sure you secure your place now.

Hik een beetje tegen de verzendkosten voor één setje samples aan. Mocht er iemand interesse hebben kunnen misschien combineren/delen.
1 x
Afbeelding

edwin5
Senior
Senior

Re: Murray McDavid tasting 11-12-2020

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 02 Dec 2020, 01:30

Ja, ik doe wel met je mee. :dancing
1 x

Fat Bastard!
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 21 Dec 2020, 11:50

Door vertraging met verzenden en ontvangen van de samples hebben edwin en ik een week na de geplande tasting een nagenoeg privé tasting (schoof uiteindelijk toch nog een dame online bij ons aan) mogen bijwonen door Dean en Izzy van Murray McDavid.

Stortvloed aan info door Dean die duidelijk op zijn spreekstoel zat en telkens afdwaalde in vertellingen over plannetjes en ideetjes die hij heeft (grains, finishes, balsamico :o )
Alle vragen werden uitgebreid beantwoord en onder begeleiding van de vier smakelijke drams werd het toch nog goed gemaakt.
2 x
Afbeelding

edwin5
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 21 Dec 2020, 13:44

Leuk avondje! Nog bedankt voor al het geregel Andre, ieder ander zou gedacht hebben het is prima zo.. :hoera
2 x

Fat Bastard!
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 21 Dec 2020, 22:21

edwin5 schreef:Leuk avondje! .... ieder ander zou gedacht hebben het is prima zo.. :hoera

Ik zit Dean al wat lekker op z'n nek, ergens anders over was ik al eerder teleurgesteld en als ik dan vastbijt.... ;)
Maar was zeker leuk, lekker en bijzonder omdat het op Sarah na bijna een 1-op-1 proeverij was.

Had wel het idee dat Izzy een beetje verplicht de hele avond naar ons moest glimlachen :P
0 x
Afbeelding

edwin5
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor edwin5 » 22 Dec 2020, 10:23

Ik moet zeggen dat ging haar prima af!
1 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”