Amper bekomen van het eerste en ontzettend geslaagde HetWhiskyForum Thuisfestival is het gelijk tijd om aan te kondigen dat er een 2e editie zal gaan komen!!

Gisteren werd door zowel de deelnemers als de organisatie eigenlijk unaniem bevestigd dat dit absoluut voor herhaling vatbaar is. Het vult op een hele leuke manier de gevallen gaten van alle geannuleerde festivals en fysieke tastings met een hoop onderlinge gezelligheid. Dus pakken we door!

Datum/tijd en line up moeten nog worden vastgesteld.
Voor nu eerst even een oproep:
Er zijn gisteren al een aantal aanmeldingen bij me binnen gekomen om een fles in te brengen bij de volgende editie. Maar we vonden het wel leuk om dit open te gooien voor iedereen.
Dus:
Heb jij een fles thuis staan waarvan je denkt, die is gaaf of daar zit een mooi/leuk verhaal bij en die wil ik graag delen met anderen tijdens de volgende tasting? Stuur mij dan even een PB met je voorstel! Ik zal dan een mooie line up samenstellen uit de beschikbaar gestelde flessen. Als er meer dan 7 worden aangeboden, geen enkel probleem! Deze noteer ik dan voor de derde editie! Want ja, dikke kans dat die er ook wel komt!

Een paar kleine richtlijnen voor het aanmelden van een inbreng:
- De kostprijs voor je inbreng ligt tussen de €130-160 euro.
- Kostprijs is: aanschafprijs van je fles + €19 voor 35 sampleflesjes met dop (2 of 3cl), + €6,75 VZK om het pakket bij mij te krijgen voor het samenstellen en de centrale distributie van de tastingpakketjes.
- het idee is wel om je eigen aanschafprijs aan te houden, het is dus niet de bedoeling om via de tasting een fles even flink te cashen

- je bent bereid om een leuk onthullingsfilmpje op te nemen.
Zodra de line up bekend is stem ik eerst een datum af met alle inbrengers (wel zo leuk als je er zelf bij bent wanneer je een fles deelt). Daarna zal de procedure weer hetzelfde gaan als bij de eerste editie: - open inschrijving - betaling - versturen pakketjes.
Groeten,
Arthur