Hielander Whisky Festival 7-8 februari 2020

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Hielander Whisky Festival 7-8 februari 2020

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 11 Feb 2020, 09:08

Heb de wijsheid natuurlijk ook niet in pacht Dre... :?

Kan best dat ze zo af en toe een experiment doen, ze hebben daar net wat meer mogelijkheden voor als dat de Dudes dat hebben. :lol:
En ik ben ook niet vies van een educated guess of een gokje, maar wat echt goed is blijven we van af en gaat 'gewoon' de fles is. Ik kan me in ieder geval geen enkel scenario voorstellen waarin de Dudes bijvoorbeeld de 1996 Glentauchers in een ander vat zouden kieperen 'gewoon, omdat het kan'.... Het is niet eens in ons opgekomen om die over te steken en dat had als reden dat ie prima was/is. Naar onze mening steek je iets over naar een ander vat als je na de 1e keer proeven (na 3 jaar dus) concludeert dat het vat niet actief genoeg is. Duidelijke indicatie; de whisky is net newmake.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”