Whiskyproeverij op eenzame hoogte, letterlijk en figuurlijk!

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
thijs100
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Whiskyproeverij op eenzame hoogte, letterlijk en figuurlijk!

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 31 Jul 2018, 13:17

In samenwerking met Slijterij Berendsen/Het Whiskyhuis in Enschede organiseer ik op 21 september een geniale proeverij, al zeg ik het zelf ;) Misschien niet once in a lifetime, maar zo'n proeverij maak je toch zeker niet vaak mee. Dit zijn de whisky's die we gaan proeven (niet per se in deze volgorde):

Secret Speyside 14yo (The Maltman)
Vega 40yo (North Star Spirits)
Brora 35yo (13e Release, 2013)
Talisker 1985 27yo (OB)
Clynelish Select Reserve 2014 (OB)
Invergordon 1972 44yo (Jack Wieber)
Breath of the Highlands 1972 35yo Adelphi (Royal Lochnagar)

Ik ben eerlijk, met 125 euro is het niet goedkoop. Maar wat ik wel kan zeggen: goedkoper ga je deze whisky's nergens proeven. De whisky's worden door Slijterij Berendsen ingebracht voor ruim onder de winkelprijs. Ik verdien er niks aan. De locatie (op grote hoogte) kunnen we gratis gebruiken. Je betaalt dus echt alleen voor de whisky en een paar hapjes.

Heb er erg veel zin in (understatement). We hebben het vorig jaar ook al een keer gedaan, toen openden we onder andere de Lagavulin 25yo uit 2016. Er is nog ruimte voor een paar deelnemers. Lijkt het je ook gaaf? Dan vind je hier meer info over hoe je je aan kan melden.
8 x
Afbeelding | Afbeelding

Paulini
Senior
Senior

Re: Whiskyproeverij op eenzame hoogte, letterlijk en figuurlijk!

Ongelezen berichtdoor Paulini » 31 Jul 2018, 16:19

Present :goedgedaan
1 x

SecondHandPants
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor SecondHandPants » 14 Aug 2018, 08:48

Niet present (helaas - ik weet niet of deze topklasses al aan mij besteed zijn), maar ik wilde wel even mijn waardering uitdrukken. Insane lineup! :o
1 x

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 14 Aug 2018, 16:59

Wat een geweldige line-up :goedgedaan Tot hoe laat duurt de proeverij ongeveer? Het is nogal een eindje treinen terug naar Den Bosch en de laatste trein vertrekt om 22.41 uur :(
0 x

thijs100
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 14 Aug 2018, 17:53

gerritbakker57 schreef:Wat een geweldige line-up :goedgedaan Tot hoe laat duurt de proeverij ongeveer? Het is nogal een eindje treinen terug naar Den Bosch en de laatste trein vertrekt om 22.41 uur :(

Poh, dat wordt wel kantje boord, Gerrit. Kan niet beloven dat we op tijd klaar zijn.
0 x
Afbeelding | Afbeelding

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”