Whisky Festival La Barrique Breda 27 mei 2018
Whisky Festival La Barrique Breda 27 mei 2018
Jawel, zowaar krijgt Breda óók een whiskyfestival! Waarschijnlijk eenmalig en geen terugkerend evenement, maar:
Zondagmiddag 27 mei 2018 van 13.00 - 17.00 uur organiseert de Bredase slijterij La Barrique een whiskyfestival ter ere van het 25 jarige bestaan van de slijterij.
Mijn kaart in ieder geval al gehaald, nog meer Forumleden die gaan of het van plan zijn?
Zondagmiddag 27 mei 2018 van 13.00 - 17.00 uur organiseert de Bredase slijterij La Barrique een whiskyfestival ter ere van het 25 jarige bestaan van de slijterij.
Mijn kaart in ieder geval al gehaald, nog meer Forumleden die gaan of het van plan zijn?
1 x
Re: Whisky Festival La Barrique Breda 27 mei 2018
Interssant, was mij nog niet bekend, zal eens op de site gaan kijken
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Heej, dat is dichtbij!
Eens kijken of het in de agenda past....
Eens kijken of het in de agenda past....
0 x
Dat is lekker in de buurt.
Grote kans dat ik hier heen ga.
Grote kans dat ik hier heen ga.
0 x
Ik denk dat ik hier ook maar eens ga kijken. Zal ik wel even naar Breda moeten want de kaarten hiervoor zijn niet online te verkrijgen, toch?
0 x
Alex schreef:Ik denk dat ik hier ook maar eens ga kijken. Zal ik wel even naar Breda moeten want de kaarten hiervoor zijn niet online te verkrijgen, toch?
Nee, inderdaad enkel in de slijterij in Breda zelf volgens mij.
0 x
nog meer Forumleden die gaan of het van plan zijn?
1 x
Nog maar een paar tickets verkrijgbaar, dus mocht iemand twijfelen dan zou ik niet te lang wachten.
0 x
Dat was me het feestje weer wel. Had aanvankelijk mijn bedenken gezien het aantal verkochte kaarten en het beperkte aantal stands. Dat leek in het begin ook uit te komen, heel druk, weinig bemanning bij de stands en vreselijk warm. Maar naarmate de middag vorderde en steeds meer mensen tussendoor de buitenlucht zochten tijdens het proeven werd het almaar aangenamer.
Ook de ruime keuze bij de stands en behoorlijk wat gratis aanbod (respect vooral aan Whisky Import Nederland en Millstone) waren zonder meer positief te noemen. Superleuke middag gehad al met al, en zit er nu best wel doorheen
.
Ook de ruime keuze bij de stands en behoorlijk wat gratis aanbod (respect vooral aan Whisky Import Nederland en Millstone) waren zonder meer positief te noemen. Superleuke middag gehad al met al, en zit er nu best wel doorheen
3 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

Dre schreef:Dat was me het feestje weer wel. Had aanvankelijk mijn bedenken gezien het aantal verkochte kaarten en het beperkte aantal stands. Dat leek in het begin ook uit te komen, heel druk, weinig bemanning bij de stands en vreselijk warm. Maar naarmate de middag vorderde en steeds meer mensen tussendoor de buitenlucht zochten tijdens het proeven werd het almaar aangenamer.
Ook de ruime keuze bij de stands en behoorlijk wat gratis aanbod (respect vooral aan Whisky Import Nederland en Millstone) waren zonder meer positief te noemen. Superleuke middag gehad al met al, en zit er nu best wel doorheen.
Klinkt goed! Ik was zelf op een feestje in Zeeland, dus kon het helaas niet halen om nog aan te haken. Ik ga het onthouden voor volgend jaar, mocht er een herhaling komen. Misschien ook iets voor tijdens Jazz zelfs..? Respect om met deze temperaturen aan de whisky te gaan trouwens

0 x
Kikkerneve schreef:Ik ga het onthouden voor volgend jaar, mocht er een herhaling komen.
Ik heb de organisator horen zeggen dat het mogelijk eens in de twee jaar gaat worden...
Kikkerneve schreef:Respect om met deze temperaturen aan de whisky te gaan trouwens
Hahahaha, whisky smaakt me altijd wel hoor. Hooguit ging ik nu veel langer door op de lichtere en fruitigere drams en veel later dan normaal doorschakelen naar peat.
1 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

Dre schreef:Kikkerneve schreef:Ik ga het onthouden voor volgend jaar, mocht er een herhaling komen.
Ik heb de organisator horen zeggen dat het mogelijk eens in de twee jaar gaat worden...Kikkerneve schreef:Respect om met deze temperaturen aan de whisky te gaan trouwens
Hahahaha, whisky smaakt me altijd wel hoor. Hooguit ging ik nu veel langer door op de lichtere en fruitigere drams en veel later dan normaal doorschakelen naar peat.
Ok, dan ga ik het sowieso in de gaten houden komende tijd. Ga jij ook regelmatig naar die proeverijen van la barrique? Misschien eens samen aan de whisky ergens komende tijd. Ik sta vrijwel iedere maand een keertje bij spraakwater. Anders ff naar de pm trekken dit gesprek.
0 x
Kikkerneve schreef:Ga jij ook regelmatig naar die proeverijen van la barrique? Misschien eens samen aan de whisky ergens komende tijd. Ik sta vrijwel iedere maand een keertje bij spraakwater.
Nog nooit naar eentje geweest, het feit dat deze doorgaans doordeweeks worden georganiseerd weerhoudt me er vooral van. Maar ik hou het in de gaten, als er eens een interessante langs komt én ik ben toevallig vrij de volgende dag dan zou het kunnen.
0 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

Dre schreef:Kikkerneve schreef:Ga jij ook regelmatig naar die proeverijen van la barrique? Misschien eens samen aan de whisky ergens komende tijd. Ik sta vrijwel iedere maand een keertje bij spraakwater.
Nog nooit naar eentje geweest, het feit dat deze doorgaans doordeweeks worden georganiseerd weerhoudt me er vooral van. Maar ik hou het in de gaten, als er eens een interessante langs komt én ik ben toevallig vrij de volgende dag dan zou het kunnen.
Grappig, zelfde argument hier. Doordeweeks is gewoon zeer onhandig ivm werk inderdaad

0 x
Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”