Whiskyclub Eindhoven

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
Usquebaugh
Senior
Senior

Whiskyclub Eindhoven

Ongelezen berichtdoor Usquebaugh » 21 Mar 2017, 16:02

Beste whiskyliefhebbers!

Kort geleden hadden wij het idee om in Eindhoven een onafhankelijke vereniging op te richten, waar in ongedwongen sfeer (bijvoorbeeld) eens in de twee maanden samen whisky’s kunnen worden geproefd. De beste whisky’s drink je immers in goed gezelschap en Eindhoven had nog niet echt een club waar je mede-whiskyliefhebbers kon leren kennen en gezellige proeverijen kon bijwonen. Die oproep (voornamelijk via FB) leidde tot een 15-tal heel enthousiaste reacties en vervolgens een geweldige eerste proeverij!

Whiskyclub Eindhoven wil naast proeverijen ook workshops, lezingen, rondleidingen e.d. gaan of laten organiseren, maar voornamelijk een vereniging zijn waar je met gelijkgestemden van je whiskypassie kan genieten.

In april houden we weer een prachtige proeverij. Ben jij geïnteresseerd in deze proeverij, wil je meer informatie over Whiskyclub Eindhoven of ken jij iemand die geïnteresseerd is in een whiskyclub in Eindhoven? Laat mij dat dan (bij voorkeur via een PB) even weten :).

Slaínte!

Sander
2 x

-Roy-
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Whiskyclub Eindhoven

Ongelezen berichtdoor -Roy- » 22 Mar 2017, 10:47

Ik neem aan dat dit ook voorbij komt in de FB groep? Heb je al een datum, anders wordt het lastig zeggen of ik überhaupt kan.
2 x

fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor fjharms » 22 Mar 2017, 11:07

-Roy- schreef:Ik neem aan dat dit ook voorbij komt in de FB groep? Heb je al een datum, anders wordt het lastig zeggen of ik überhaupt kan.

inderdaad!
De vorige keer was ik helaas verhinderd, maar interesse heb ik wel.
1 x
Afbeelding

Dyson81
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Dyson81 » 22 Mar 2017, 11:16

Altijd leuk, vorige keer kwam het mij ook niet uit.
Heb geen FB dus kan het alleen hier volgen :bigsmile
1 x

hfos
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor hfos » 22 Mar 2017, 14:24

Vorige keer heb ik het begin gemist i.v.m. werk, hopelijk komt dat niet te vaak voor (of kunnen we gewoon nog wat later beginnen ;) )...
1 x
Afbeelding

Usquebaugh
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Usquebaugh » 22 Mar 2017, 15:22

Dank voor jullie reacties!

Ik heb aan degenen die de vorige keer naar aanleiding van de FB-post hadden gereageerd een datumprikker verstuurd. De proeverij van april zal worden gehouden op de dag dat de meesten kunnen.

Voor zover ik de datumprikker nog niet aan je heb gezonden en je wel interesse hebt, zou je mij dan even je e-mailadres kunnen sturen? Handigste is om dat via een pb te doen, lijkt me. Ik kan je dan opnemen in de mailinglijst en in de FB-groep (dat laatste kan overigens zonder mail ook :))

Hopelijk kunnen jullie er ook bij zijn, gezellig!

Gr
Sander
0 x

Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”