Whisky-festival spa

Als er iets op de rol staat is dit de plek om dat te communiceren. Van een driedaags jaarlijks festijn tot een eenmalige club- of slijterij-Nosing and Tasting. Na afloop worden evenementen met commentaar verplaatst naar hieronder.
jbossuyt
Actief lid
Actief lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 Feb 2016, 16:52
Contact:

Whisky-festival spa

Ongelezen berichtdoor jbossuyt » 04 Feb 2016, 11:49

hey,

dit weekend sinterklaas voor de whisky-liefhebber.

Whisky-festival in spa. Nog mensen die gaan dit weekend?
0 x

jbossuyt
Actief lid
Actief lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 Feb 2016, 16:52
Contact:

Re: Whisky-festival spa

Ongelezen berichtdoor jbossuyt » 10 Feb 2016, 11:38

voor degenen die er niet waren: prachtige beurs achter de rug.

is zeker een aanrader.
0 x

Gebruikersavatar
Banzai
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1136
Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
Contact:

Re: Whisky-festival spa

Ongelezen berichtdoor Banzai » 10 Feb 2016, 11:57

Whisky Live Spa is inderdaad een leuk festival en heb er weer fantastische whisky's geproefd. Ik heb er wel in totaal bijna 4 uur op de trein voor over moeten hebben.
0 x
Malt Monkeys Whiskyclub Leuven
Afbeelding


Afbeelding

jbossuyt
Actief lid
Actief lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 Feb 2016, 16:52
Contact:

Re: Whisky-festival spa

Ongelezen berichtdoor jbossuyt » 10 Feb 2016, 13:28

Wij hebben een vakantiehuisje in vielsalm. de mannen gaan naar de beurs. de vrouwen gaan wandelen en pannekoek eten.

zo is iedereen content en hebben we een leuk weekendje met vrienden
1 x


Terug naar “Festiviteiten, evenementen en proeverijen (NaT) agenda en aankondigingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten