Registratie van International Whisky Society lidmaatschap
Geplaatst: 16 Nov 2009, 12:39
In Registratie van International Whisky Society leden staat hoe je als lid van dit forum aan kunt geven dat je IWS-lid bent.
Dit is leuk om te weten voor andere IWS-leden maar wordt ook door het IWS bestuur op prijs gesteld. Dit laatste puur en alleen om inzicht te krijgen in het aantal IWS-leden dat gebruik maakt van dit forum.
Als je al forum-lid bent en bent ingelogd is het een kwestie van je IWS-lidmaatschapnummer registreren in je profiel. Indien nodig, zie de bovenstaande link voor registratie details.
Dit is leuk om te weten voor andere IWS-leden maar wordt ook door het IWS bestuur op prijs gesteld. Dit laatste puur en alleen om inzicht te krijgen in het aantal IWS-leden dat gebruik maakt van dit forum.
Als je al forum-lid bent en bent ingelogd is het een kwestie van je IWS-lidmaatschapnummer registreren in je profiel. Indien nodig, zie de bovenstaande link voor registratie details.