Pagina 1 van 1

19 mrt 2011: Excursie Whisky en Jenever te Schiedam

Geplaatst: 29 Dec 2010, 11:17
door IWS
Excursie Whisky en Jenever op zaterdag 19 maart 2011 in het Jenever Museum te Schiedam.

Afbeelding

Zie de IWS nieuwsrubriek.

Voor de eerste keer wordt er een proeverij georganiseerd met als thema de

“Overeenkomsten en Verschillen tussen Jenever en Whisky”.

De masterclass wordt gegeven door Jaco van de Leun, voorheen meesterstoker bij zowel Distilleerderij Rutte en Zn te Dordrecht als van de Gekroonde Brandersketel (Jenevermuseum) te Schiedam.

De masterclass behandelt 3 malt whisky’s en 3 jenevers.

De masterclass is van 14.00 tot 16.00 uur. Hierna volgt een rondleiding door het Jenever Museum olv. een gids waarna we nog even gezellig naborrelen met een hapje en een drankje (het drankje is dan voor eigen rekening) in het proeflokaal van het Jenever Museum.

Re: 19 mrt 2011: Excursie Whisky en Jenever te Schiedam

Geplaatst: 29 Dec 2010, 12:47
door JayDie
Hmm... jammer en ongunstig gekozen gezien een week eerder het Jeneverfestival is op dezelfde locatie... Ik ben van plan daar heen te gaan, maar niet een week later nog eens in een iets andere setup...

Anders was het wel leuk geweest, zeker vanuit het IWS!