Pagina 1 van 1
28 jan 2011: Burns Night whiskydiner, Haarlem
Geplaatst: 23 Sep 2010, 22:19
door IWS
Burns Night viering 28 januari 2011(whiskydiner in sfeervolle omgeving).
Datum staat de details komen nog.
Re: 25 jan 2011: Burns Night whiskydiner, waar ?
Geplaatst: 02 Nov 2010, 10:35
door Jock
IWS schreef:Burns Night viering 25 januari 2011(whiskydiner in sfeervolle omgeving).
Datum staat de details komen nog.
Bij een Burns Night hoort een goede Ceilidh. Ik beveel van harte de Step-We-Ceilidh band aan.
http://www.step-we-ceilidh.nlVorig jaar bij The Thistle Club in Wageningen bij Burns NIght een geweldig success
Re: 25 jan 2011: Burns Night whiskydiner, waar ?
Geplaatst: 14 Nov 2010, 21:13
door Mcger
IWS schreef:Burns Night viering 25 januari 2011(whiskydiner in sfeervolle omgeving).
Datum staat de details komen nog.
Tien tegen een dat dit eveneens de Pieterskerk te Leiden zal worden, zou geen sfeervoller omgeving kunnen noemen.

Re: 28 jan 2011: Burns Night whiskydiner, waar ?
Geplaatst: 23 Dec 2010, 19:45
door Piet
IWS schreef:...Datum staat de details komen nog.
De datum stond dus nog niet is in gewijzigd van 25 naar
vrijdag 28 januari 2011 !Voor de details zie:
IWS ROBERT BURNS SUPPER op de IWS Activiteiten pagina.
Re: 28 jan 2011: Burns Night whiskydiner, Haarlem
Geplaatst: 11 Jan 2011, 14:27
door Piet
IWS site d.d. 11 januari 2011:
Helaas moeten we deze avond voorlopig annuleren.
De bedoeling is deze te verplaatsen naar een andere datum.
Zodra deze bekend is kunt u weer reserveren.
Re: 28 jan 2011: Burns Night whiskydiner, Haarlem
Geplaatst: 11 Jan 2011, 20:10
door Mcger
Piet schreef:IWS site d.d. 11 januari 2011:
Helaas moeten we deze avond voorlopig annuleren.
De bedoeling is deze te verplaatsen naar een andere datum.
Zodra deze bekend is kunt u weer reserveren.
Pasen zal dit jaar worden verplaatst naar de Kerstdagen. Wat een flauwekul 25 januari is 25 januari

Re: 28 jan 2011: Burns Night whiskydiner, Haarlem
Geplaatst: 16 Jan 2011, 12:52
door ndekoning
Precies een jaar verplaatsen is ookk een optie.
Re: 28 jan 2011: Burns Night whiskydiner, Haarlem
Geplaatst: 23 Jan 2011, 18:05
door Mcger
ndekoning schreef:Precies een jaar verplaatsen is ookk een optie.

Diplomatiek antwoord Nico of toch M?
