Pagina 1 van 1

IWS Bottelingen

Geplaatst: 07 Jul 2010, 22:00
door IWS
Ter informatie voor IWS-leden. Er zijn van de 2010 bottelingen van de Highland Park nog 20 en de Blair Atholl nog ongeveer 40 flessen verkrijgbaar.

Zie: Laatste nieuws van 7 juli 2010.

Re: IWS 2010 Bottelingen

Geplaatst: 05 Apr 2011, 15:13
door Vincent
Inmiddels niet meer vertelt de website. Opperdepop.

Re: 25/27 mrt 2011: 'Whisky op Zee' MiniCruise 2011

Geplaatst: 07 Apr 2011, 11:51
door Mcger
chris schreef:Misschien een tip voor de IWS om dit gezamelijk met IWS leden en forum leden te doen,een ECHTE whiskytrip voor de liefhebbers . :schotland :Pipersmile


Poging nummer ??? om iets te doen organiseren binnen het IWS!!! tegen de tijd dat dit lukt is de Whisky of OP of ONBETAALBAAR !! :gnif

Re: 25/27 mrt 2011: 'Whisky op Zee' MiniCruise 2011

Geplaatst: 07 Apr 2011, 15:06
door ndekoning
Ger,

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar: Een whisky reis organiseren en een botteling voor de IWS-leden.
Na ???? pogingen? Pogingen van wie? Van de IWS om iets te organiseren of van jou om ergens aan deel te nemen?
En dan is de whisky op of onbetaalbaar? Als jij niet op tijd besteld is die op. Dat klopt. Maar dat ligt niet aan de IWS.
Onbetaalbaar? Als een whisky niet meer te krijgen is is hij inderdaad per definitie onbetaalbaar.
Maar jij stelt het alsof de IWS een onbetrouwbare oplichter is.

Kritiek is prima, iets willekeurigs schreeuwen zinloos.

Nico de Koning.
Bestuurslid IWS

Re: IWS 2010 Bottelingen

Geplaatst: 07 Apr 2011, 19:44
door GJR
Nico,
Niet helemaal de juiste plaats denk ik zo maar is er al iets bekend over de 2011 bottelingen ?

Re: IWS 2010 Bottelingen

Geplaatst: 08 Apr 2011, 12:55
door Mcger
ndekoning schreef:Ger,

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar: Een whisky reis organiseren en een botteling voor de IWS-leden.
Na ???? pogingen? Pogingen van wie? Van de IWS om iets te organiseren of van jou om ergens aan deel te nemen?
En dan is de whisky op of onbetaalbaar? Als jij niet op tijd besteld is die op. Dat klopt. Maar dat ligt niet aan de IWS.
Onbetaalbaar? Als een whisky niet meer te krijgen is is hij inderdaad per definitie onbetaalbaar.
Maar jij stelt het alsof de IWS een onbetrouwbare oplichter is.

Kritiek is prima, iets willekeurigs schreeuwen zinloos.

Nico de Koning.
Bestuurslid IWS


Hallo Nico

Denk dat je het spoor even bijster :blacklist bent, en de context van het schrijven niet goed hebt begrepen, heb niets :nono tegen IWS of haar bestuursleden in tegendeel !!! :goedgedaan
Wel is het zo dat er reeds meerdere pogingen zijn gedaan om iets van de grond te krijgen.
Voor wat betreft de opmerking de whisky is op of onbetaalbaar ?? hier hebt je volledig langs de regel gelezen, ik bedoel hier mee tegen de tijd dat er daadwerkelijk is georganiseerd is en voltrokken zal zijn, de tijdsduur hiermee samenhangd. Over een botteling hoor jij mij niet !!!!
Maak je niet te druk en kwaad het leven is veel te kort . :Cry
Groetjes Ger :Slainte

Re: 25/27 mrt 2011: 'Whisky op Zee' MiniCruise 2011

Geplaatst: 09 Apr 2011, 14:35
door chris
Mcger schreef:
chris schreef:Misschien een tip voor de IWS om dit gezamelijk met IWS leden en forum leden te doen,een ECHTE whiskytrip voor de liefhebbers . :schotland :Pipersmile


Poging nummer ??? om iets te doen organiseren binnen het IWS!!! tegen de tijd dat dit lukt is de Whisky of OP of ONBETAALBAAR !! :gnif


Ger,ik wil toch even hierop reageren.De IWS heeft elk jaar iets georganiceerd,ze proberen het,maar het ligt aan de leden of het doorgaat.Als er te weinig aanmeldingen zijn ja dan wordt het geannuleerd,nogal logisch.Hoe vaak ben je zelf eens met 1 van de trips meegeweest,ik weet alleen dat ik je gezien en gesproken heb tijdens het lustrum in hotel Veldenbos,en dat is dan ook de enigste keer geweest.York,Norwich en Limburg Am Lahn,geen Ger(sorry als alleen jouw naam voorkomt maar dit geldt voor een hoop leden).De leden laten het afweten(om wat voor reden dan ook),dus ik vindt het jammer dat de IWS hierop aangevallen word,terwijl het toch aan ons, de leden ligt.Hopelijk zie ik jou toch met een volgende trip,want ze blijven pogingen wagen. :Slainte

Groeten Chris.

Re: IWS 2010 Bottelingen

Geplaatst: 10 Apr 2011, 09:40
door Mcger
Beste Chris,

Begrijp totaal de consternatie niet ??? Val niets of iemand aan geef mijn mening weer!!
Waarom schrijven de leden niet in ??? :o

Er zijn leden welke op bepaald tijden wellicht zouden moeten werken?
Er zijn leden welke graag mee zouden willen, maar dan blijkt het financieel niet haalbaar??
Er zijn leden die graag aan iets zouden willen deelnemen als er een landelijk gespreide activiteit zou worden gehouden.
Zo kunnen we nog een poosje doorgaan.

Communiceren wellicht middels een enquete :blacklist zou wel eens een heel ander licht op het e.e.a kunnen laten vallen.

Voorwat betrefd het door jou aangehaalde te weten Limburg-Lahn Norwich e.a. veel geld bespaard door op eigen gelegenheid hierheen te reizen?? vreemd ?? nee!!
:Slainte Ger.

Re: IWS 2010 Bottelingen

Geplaatst: 24 Mei 2011, 13:21
door Vincent
GJR schreef:Nico,
Niet helemaal de juiste plaats denk ik zo maar is er al iets bekend over de 2011 bottelingen ?


Ja, zie de meest recente nieuwsbrief en je PM doos. ;)

Re: IWS Bottelingen

Geplaatst: 30 Mei 2011, 16:53
door ndekoning
Zullen we deze discussie sluiten en ons richten op de nieuwe botteling van de IWS 2011?

-Nico

Re: IWS Bottelingen

Geplaatst: 30 Mei 2011, 20:42
door Piet
Ik heb de titel van het hoofdonderwerp aangepast dus de discussie over IWS Bottelingen kan hier gewoon blijven .... om nu elk jaar een nieuw onderwerp te maken. Kan wel maar zo te zien nog niet echt nodig.

Re: IWS Bottelingen

Geplaatst: 22 Jun 2011, 09:44
door Vincent
@ IWS

Wanneer worden de 2011 bottelingen verzonden?

Re: IWS Bottelingen

Geplaatst: 22 Jun 2011, 14:03
door JayDie
Op de website staat:
In verband met vakantie zullen reserveringen pas na 10 juli worden verwerkt.
Geplaatste reserveringen worden op volgorde van binnenkomst behandeld.

Re: IWS Bottelingen

Geplaatst: 23 Jun 2011, 10:21
door Vincent
Ik heb niets gereserveert... Ik heb 3 weken geleden betaald en niets ontvangen. Maar vooruit dat ligt ook vast aan de vakantie. ;)