Arran distilleerderij viert haar 21ste verjaardag met de lancering van de “Smugglers” series

Het laatste nieuws over ontwikkelingen op gebied van Whisky.
Heeft u een nieuwtje te melden ? Dit is de plek, ook voor wetenswaardigheden die niet goed elders passen.
Pro-Whisky
Actief lid
Actief lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 Mei 2015, 19:25

Arran distilleerderij viert haar 21ste verjaardag met de lancering van de “Smugglers” series

Ongelezen berichtdoor Pro-Whisky » 29 Sep 2015, 12:36

Isle of Arran distilleerderij viert haar 21ste verjaardag met de lancering van de nieuwe “Smugglers” series.
Deze Vol 1. is geïnspireerd aan de tijd dat whisky nog illegaal werd vervoerd vanuit Arran.
Deze non-chill-filtered, “The Illicit Stills” is een gelimiteerde editie waarvan er 8.700 flessen wereldwijd worden uitgebracht.
De fles word gebotteld op 56.4% ABV en wordt in de markt gezet voor RRP prijs (Recommended Retail Price) van 115,00€.

Bron:
http://www.thespiritsbusiness.com/2015/ ... 2015-09-28
Bijlagen
Arran Illicit Stills.jpg
Arran Illicit Stills.jpg (23.59 KiB) 709 keer bekeken
1 x

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2313
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: Arran distilleerderij viert haar 21ste verjaardag met de lancering van de “Smugglers” series

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 29 Sep 2015, 18:48

Heb er eentje in bestelling staan, hopelijk ben ik er op tijd bij geweest
0 x

Pro-Whisky
Actief lid
Actief lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 29 Mei 2015, 19:25

Re: Arran distilleerderij viert haar 21ste verjaardag met de lancering van de “Smugglers” series

Ongelezen berichtdoor Pro-Whisky » 30 Sep 2015, 07:20

Ik weet niet of je deze voor je verzameling hebt aangekocht, maar als je deze gaat drinken ben ik erg benieuwd naar jou review.
0 x


Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten