He explained that yes, the Laphroaig 15 is coming back as a special release for their bicentennial. Laphroaig is celebrating their 200th birthday next year, and the 15yo will be one of many special releases to commemorate this fact. And no, he wasn’t willing to reveal other special releases. He also said that the timing mentioned in the tweet was correct: the launch will be somewhere in January or February. The retail price hasn’t been set yet. Campbell did mention that (and he wasn’t entirely sure about this) around 72.000 bottles would go to market.
Terug van weggeweest: Laphroaig 15
Terug van weggeweest: Laphroaig 15
Mooi nieuws van Laphroaig!
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

- defeatless
- Moderator

Re: Terug van weggeweest: Laphroaig 15
Denken jullie dat ze dezelfde fles/koker gebruiken dan de "oude" uitvoering? Een beetje verschil voor een speciale editie zou wel leuk zijn!
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Er zijn er nog die standaard bottelingen uit de core range late verdwijnen en er een 'limited edition' van maken en gelijk de prijs met een snok omhoog jagen. Dat hebben ze zo geflikt bv met de gin van Bruichladdich.
Ik heb ook zo het idee dat je met 50 € voor de nieuwe Laphroaig 15yo niet ver zal springen.
Ik heb ook zo het idee dat je met 50 € voor de nieuwe Laphroaig 15yo niet ver zal springen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
johan brugge schreef:Er zijn er nog die standaard bottelingen uit de core range late verdwijnen en er een 'limited edition' van maken en gelijk de prijs met een snok omhoog jagen. Dat hebben ze zo geflikt bv met de gin van Bruichladdich.
Nou, ik denk van wel, want "Zij" willen het in een recordtijd (uit-)verkopen tegen 'n scherpe prijs! Dat heet bij ons: een snelle slag slaan(commerciëel volkomen verantwoord).
0 x
johan brugge schreef:Er zijn er nog die standaard bottelingen uit de core range late verdwijnen en er een 'limited edition' van maken en gelijk de prijs met een snok omhoog jagen. Dat hebben ze zo geflikt bv met de gin van Bruichladdich.
Nou, ik denk van wel, want "Zij" willen het in een recordtijd (uit-)verkopen tegen 'n scherpe prijs! Dat heet bij ons: een snelle slag slaan(commerciëel volkomen verantwoord).
0 x
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”