BVK schreef:Ja dat is zeker een must, enige probleem is dat wij hier in de omgeving geen slijterij hebben.. Moet dan toch al snel 15km gaan rijden en dan de vraag, wat is een goede slijterij..
Daar kom je maar op 1 manier achter…
BVK schreef:Ja dat is zeker een must, enige probleem is dat wij hier in de omgeving geen slijterij hebben.. Moet dan toch al snel 15km gaan rijden en dan de vraag, wat is een goede slijterij..
Inderdaad. Een paar jaar geleden was het assortiment ook voor de whiskydrinker nog interessant. Maar inmiddels staan er vooral de instap- standaard flessen van de grote merken.bodevami schreef:... Denk dat het gros van hun klanten ook de wijnkopers zijn en de overige drank is leuk voor erbij. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Maar toch vind ik het wel jammer!
Reichenbach schreef:Inderdaad. Een paar jaar geleden was het assortiment ook voor de whiskydrinker nog interessant. Maar inmiddels staan er vooral de instap- standaard flessen van de grote merken.bodevami schreef:... Denk dat het gros van hun klanten ook de wijnkopers zijn en de overige drank is leuk voor erbij. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Maar toch vind ik het wel jammer!
Maar niet te vergeten de Glen Talloch, je zal echt moeite moeten doen die daar aan te schaffen zonder korting. Aangezien dat in Nederland de meest verkochte whisky is, toch interessant voor velen.
Ik heb niet zo lang geleden een whisky atlas van Michael Jackson uit de kringloop gehaald, best een aardig ding uitgegeven door de Gall.Fat Bastard! schreef:Vroeger organiseerde G&G nog jaarlijks een best wel leuk whisky festival...
De Bunnahabhain 12 was tot voor kort net geen 50 Euro, maar is inmiddels ook 10% in prijs gestegen.cor0566 schreef:...een maximale flesprijs tot €50.
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten