Zie https://www.8doorsdistillery.com/
Indien er in NL of BE ook mensen zijn die lid zijn van de 874 founders club maak ik graag kennis. Kunnen we samen cask samples vergelijken

This is our top tier of membership, so we’ve limited it to just 250 members. 874 Founders Club members will own some truly unique casks of Highland Single Malt Whisky. Created as part of our launch collaboration with master whisky maker John Ramsay, we have a limited number of 50L and 250L casks available.
Our core membership is limited to 1,250 members. 874 Club members will receive 3 x 70cl bottles of exceptional Highland Single Malt Whisky. Matured in first-fill tailor made Spanish casks, three different expressions are derived from bespoke seasoning and oak types chosen by master whisky maker John Ramsay.
.John’s 43 years experience in the whisky industry started at Strathclyde distillery before he moved to William Lawson Distillers as a chemist and then master blender. He then moved company to what is now Edrington where he spent the last 17 years as their Master Blender. There he was responsible for some of Scotland's most well-known whisky including Famous Grouse, Cutty Sark, The Glenrothes and Highland Park. He was also responsible for The Macallan from 2001 to 2009 and developed its renowned Fine Oak range

Wouter1973 schreef:Met de illustere John Ramsay er bij betrokken, start voorzien komend jaar. Eerste bottelingen zullen nog wel een vijftal jaar moeten wachten.
Zie https://www.8doorsdistillery.com/
Indien er in NL of BE ook mensen zijn die lid zijn van de 874 founders club maak ik graag kennis. Kunnen we samen cask samples vergelijken

JvR schreef:
John’s Bio:.He was also responsible for The Macallan from 2001 to 2009 and developed its renowned Fine Oak range

JvR schreef:Nee joh, juist goed dat je wat bijdraagt. Vooral blijven doen.
Peter87 schreef:JvR schreef:Nee joh, juist goed dat je wat bijdraagt. Vooral blijven doen.
Dat zeggen ze bij 8doors ook

Peter87 schreef:JvR schreef:Nee joh, juist goed dat je wat bijdraagt. Vooral blijven doen.
Dat zeggen ze bij 8doors ook
LOL het is wel helder intussen hoor! Ik ga duidelijk meer plezier beleven van deze post dan van mijn vat 

Is dat laatste feitelijk niet helemaal waar, alleen malt komt voor dat etiket in aanmerking, Maar dan elk van die miljoenen vaten malt uit de Highlands.Oogadal schreef:... met de belofte van een ‘really unique Highland Single Malt’. Wat natuurlijk een quote is die je kunt loslaten op willekeurig welke single cask whisky. (Malt, Grain of Blended...)
Wouter1973 schreef:Als deze topic inhoudelijk ongepast is, of ik las de forumregels verkeerd door, wil ik die natuurlijk gerust verwijderen, met excuses er nog bovenop. Sowieso voor iedereen, op elk niveau van kennis en ervaring, slainte mhath!

Reichenbach schreef:Maken ze bij 8doors ook gin en likeur? Dat is meestal de manier om de tussentijd te overleven en investeringen te gaan doen. En wat is hun beoogde productie? Ik neem aan dat er een soort prospectus moet zijn.
Ook al hebben ze een miljoen? binnen geharkt, dat veel. maar als je daar met een paar man drie tot vier jaar van moet leven én de nodige investeringen moet doen én afbetalen.
Het dorp daar schijnt een populaire bestemming te zijn om naar toe te fietsen.
(allen zijn first fill).Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten