Pagina 1 van 1

In the heart of the Potstill, distillatie animatie

Geplaatst: 25 Aug 2010, 21:04
door Piet
Gezien de overeenkomst met het whisky productieproces lijkt me dit ook voor ons een interessante animatie van het distillatieproces als niet onbelangrijk onderdeel van het productieproces.
Ik heb iets dergelijks nog niet gezien voor Whisky.

Remy Martin - In the heart of the Potstill


Re: In the heart of the Potstill, distillatie animatie

Geplaatst: 26 Aug 2010, 12:36
door Danieq
cognac en whisky verschillen toch ook nog al van productie proces?

Re: In the heart of the Potstill, distillatie animatie

Geplaatst: 26 Aug 2010, 13:03
door Piet
Danieq schreef:cognac en whisky verschillen toch ook nog al van productie proces?

Absoluut maar juist niet in dit deel, de grote lijnen van het distillatieproces, waarover het filmpje gaat ! In details weer wel, b.v. twee of drie maal gedistillerd etc.

The Making of Whisky

Geplaatst: 20 Feb 2012, 21:29
door Piet
The Making of Whisky