gerritbakker57 schreef:Hoi Nino, eerst maar eens van de samples genieten. Ik heb er twee van, ben je in een sample geïnteresseerd?
Nee joh, ik ben nog toe aan dat soort whisky's...vanavond mn first date met GD 15yo
Geniet er van Gerrit

gerritbakker57 schreef:Hoi Nino, eerst maar eens van de samples genieten. Ik heb er twee van, ben je in een sample geïnteresseerd?

defeatless schreef:....
De flessen waren daar ook 100,- euro, zonder koppelverkoop, maar alles was gereserveerd. Om 15:00 uur waren er nog 30 flessen niet opgehaald. De flessen die vandaag over bleven worden maandag vanaf 13:30 in de vrije verkoop gedaan. Dus wie nog wil..... Maandag voor de deur liggen!

Peter87 schreef:Mark Gillespie van whiskycast scoort hem 91 punten![]()
Die kan ik ook niet meer serieus nemen

Tomh schreef:Peter87 schreef:Mark Gillespie van whiskycast scoort hem 91 punten![]()
Die kan ik ook niet meer serieus nemen
Hij kan het toch gewoon een goede whisky vinden? Misschien houdt hij van wat 'rauwer' ipv lange rijping en gebalanceerd.wie weet heeft hij deze geproefd na een heerlijk dagje vrij, languit op de tuinbank, na een goede bbq. Je weet 't niet.
Een score is ook maar een score & een mens is maar een mens.
Roland... schreef:Ik heb gisteren m'n 50ml sample op. Ik vind 'm tegen vallen, heel mild van geur en smaak voor 'n Ardbeg. (Misschien vind ik de 10Y zelfs wel beter...)
Peter87 schreef:Roland... schreef:Ik heb gisteren m'n 50ml sample op. Ik vind 'm tegen vallen, heel mild van geur en smaak voor 'n Ardbeg. (Misschien vind ik de 10Y zelfs wel beter...)
De 10yo is pakken beter als de perpetuum in mijn ogen.
Iemand heeft weleens gezegd dat je NAS whisky's 3yo whisky's moet noemen. Maar dat gaat in mijn ogen echt op voor deze perpetuum.

Nino schreef:"That moment" wanneer pr mensen meer gaan verdienen dan de master distiller
Peter87 schreef:De 10yo is pakken beter als de perpetuum in mijn ogen.
Iemand heeft weleens gezegd dat je NAS whisky's 3yo whisky's moet noemen. Maar dat gaat in mijn ogen echt op voor deze perpetuum.
) zoals veel jonge whiskies, zeker 3 á 4 jarige zijn...
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten