Slijterij Mitra failliet verklaard.
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Re: Slijterij Mitra failliet verklaard.
Nice, ben benieuwd wat dit zal betekenen voor de prijzen van flessen van distilleries als Glendronach en Benriach, waarvoor de Monnik importeur is.
Wellicht kan Mitra deze flessen nu tegen een wat meer concurrerende prijs aanbieden.
Tegelijkertijd ben ik benieuwd wat dit voor andere slijters betekent voor de merken die de Monnik vertegenwoordigd.
Wellicht kan Mitra deze flessen nu tegen een wat meer concurrerende prijs aanbieden.
Tegelijkertijd ben ik benieuwd wat dit voor andere slijters betekent voor de merken die de Monnik vertegenwoordigd.
0 x
-
freddievtb
- Senior

Laatste nieuws is dat Mitra een doorstart gaat maken en blijft bestaan
0 x
freddievtb schreef:Laatste nieuws is dat Mitra een doorstart gaat maken en blijft bestaan
Uhhh dat was al gezegd

0 x
-
freddievtb
- Senior

nou ik heb de berichten doorgekeken en het nergens zien staan....
Nino schreef:freddievtb schreef:Laatste nieuws is dat Mitra een doorstart gaat maken en blijft bestaan
Uhhh dat was al gezegd
0 x
freddievtb schreef:nou ik heb de berichten doorgekeken en het nergens zien staan....Nino schreef:freddievtb schreef:Laatste nieuws is dat Mitra een doorstart gaat maken en blijft bestaan
Uhhh dat was al gezegd
Doe nog eens een poging zou ik zeggen....
0 x
-
freddievtb
- Senior

niet moeilijk, dit topic bestaat uit 2 pagina's en daar staat het echt niet in
Nino schreef:freddievtb schreef:nou ik heb de berichten doorgekeken en het nergens zien staan....Nino schreef:Uhhh dat was al gezegd
Doe nog eens een poging zou ik zeggen....
0 x
-
freddievtb
- Senior

en het bericht van 7 juli is was een gerucht op dat moment, nu is het geen gerucht maar een feit, duidelijk verschil.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Ik had het eergisteren al gemeld. Maar goed, is niet belangrijk, iets mag best 2x gemeld worden. Het gaat er ook niet om wie iets zegt, maar dat de informatie bekend is 

0 x
Affirmanti incumbit probatio
caskstrength schreef:Ik had het eergisteren al gemeld. Maar goed, is niet belangrijk, iets mag best 2x gemeld worden. Het gaat er ook niet om wie iets zegt, maar dat de informatie bekend is
Paul wist je al dat de mitra een doorstart gaat maken?

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Nino schreef:caskstrength schreef:Ik had het eergisteren al gemeld. Maar goed, is niet belangrijk, iets mag best 2x gemeld worden. Het gaat er ook niet om wie iets zegt, maar dat de informatie bekend is
Paul wist je al dat de mitra een doorstart gaat maken?
Mitra? Wat is dat? Een eng beest?
1 x
freddievtb schreef:en het bericht van 7 juli is was een gerucht op dat moment, nu is het geen gerucht maar een feit, duidelijk verschil.
caskstrength schreef:Ik had het eergisteren al gemeld. Maar goed, is niet belangrijk, iets mag best 2x gemeld worden. Het gaat er ook niet om wie iets zegt, maar dat de informatie bekend is
Had je het nog gezien freddie?

0 x
De 24 eigen Mitrawinkels komen niet meer terug; alleen de franchisers gaan door. En dat is op zichzelf volgens mij ook niet onlogisch. Die waren namelijk sowieso niet failliet. Het lijkt me in de huidige markt ook wel lastig concurreren als fysieke slijter. Zou de Mitra ook niet een veel betere webshop moeten hebben?
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Toontje schreef:Zou de Mitra ook niet een veel betere webshop moeten hebben?
Ligt eraan wat hun voornaamste inkomstenbron is. Als dit vooral bier, wijn en (standaard-)gedistilleerd is, lijkt het me niet meteen nodig. Maar met profilering richting oa whisky hebben ze zeker een goede webshop nodig.
0 x
Paulini schreef:Er zijn bijna 150 vestigingen die in eigendom zijn van de uitbater, er gaan geluiden dat zij samen een overname/doorstart willen gaan doen. (inc. boedel)
dit klopte dus ook
0 x
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”