Matti schreef:Dan denk ik dat het zo zit: PayPal houdt kosten in van de ontvanger van het geld (in jou voorbeeld ben jij dat, in dit geval is dat WhiskyBase).
Maar ik ben nu de ontvanger van het geld van Whiskybase...

Matti schreef:Dan denk ik dat het zo zit: PayPal houdt kosten in van de ontvanger van het geld (in jou voorbeeld ben jij dat, in dit geval is dat WhiskyBase).

Wilco schreef:LET OP!
Volgens mij moet de database met verzendkosten nog worden voorzien van een update (nieuwe tarieven per 01 AUG 2014) via PostNL.
Ik heb zojuist een nieuwe import gedaan (en op save geklikt) maar er staat bijvoorbeeld nog steeds EUR 8,05 voor NL.
totalatool schreef:Wilco schreef:LET OP!
Volgens mij moet de database met verzendkosten nog worden voorzien van een update (nieuwe tarieven per 01 AUG 2014) via PostNL.
Ik heb zojuist een nieuwe import gedaan (en op save geklikt) maar er staat bijvoorbeeld nog steeds EUR 8,05 voor NL.
Ik had ze sowieso al wat hoger ingesteld, want ik verstuur whisky in DHL-gecertificeerde dozen en die kosten ook geld.

Yapi schreef:wel,
een keer mijn statussen in orde waren, erg gemakkelijk werken.
't Is wel een beetje gokken natuurlijk, sommige flessen prijs ik erg scherp, andere, die weg mogen tegen een bepaald bedrag, vraag ik iets meer, maar wel nog steeds behoorlijk volgens de markt. 't Is gewoon een spelletje van vraag en aanbod, maar wel mooi geregeld. Ik heb nog -tig flessen op het oog, dus het is zaak wat geld bijeen te rapen om deze aankopen te ondersteunen. Al de opbrengsten gaan naar nieuwe flessen, ook al kijkt mijn vrouw wel even raar op van de bedragen die circulerenweet ze nu tenminste dat ik niet uit mijn nek lul als ik zeg dat het geen weggesmeten geld is haha
Ooit stopt het wel eens denk ik, ik raakte aan een fles of 10 waar ik er ofwel meerdere van heb, of nog geen sentimentele waarde aan hecht, maar daarna weet ik het even niet meer. Tenzij de smaak snel weer verandert natuurlijk

eppo58 schreef:Hoi,
Weet iemand of heeft iemand ervaring met verzenden naar het buitenland? Ik begreep dat USA en Canada lastig is als het om drank gaat. En China??![]()
vr gr E
rborghmans schreef:Hoe bepalen jullie de shippingkosten ? Kan ik daar ergens een overzicht van vinden (van België naar ... )
)Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten