De 50yo HP kan je daar proeven voor een bescheiden £1200 de dram.
Alle drams (1,5 á 2 cl) kosten 10% van de fles prijs

Quintessential schreef:Gisteren even korte tussenstop gemaakt bij Het wapen van Schotland. Kort bezoekje maar leuke sfeer, kom zeker nog eens terug voor de proeverij die ze elke 2e vrijdag van de maand organiseren.

RdG95 schreef:Niet te veel van verwachten, afhankelijk wat men kiest. Voor het geld dikke prima en altijd gezellig..

Quintessential schreef:RdG95 schreef:Niet te veel van verwachten, afhankelijk wat men kiest. Voor het geld dikke prima en altijd gezellig..
Wat bedoel je hier precies mee? De keuze leek fors, zeg maar enorm qua diversiteit in whisky, maar kan me voorstellen dat er geen echte pareltjes tussen zitten voor €35 voor 8 whiskies + hapjes. Staat tegenover, tijd geleden dat ik (op het oog) zo'n goede deal voorbij heb zien komen

defeatless schreef:Als vakantie ben ik op de fiets naar Praag gegaan.

Wilco schreef:Tijdens onze trip naar Japan had mijn vriendin een erg leuke "surprise" voor mij. Een bezoek aan de Zoetrope bar in Shinjuku Tokyo. Super klein maar een erg leuk sfeertje. Ik heb de eigenaar mij iets leuks laten inschenken, het werd uiteindelijk een Akashi Single Malt, white oak 5 jaar oud sherry butt #5158 smaakte mij prima.

Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten