Waar ter wereld was dat en hoe was de ervaring ?

flyinghellas schreef:Ik bezocht een paar weken geleden de whiskybar in Sao Paolo in Brazilië. The Caledonean whisky co.
Hier een Engelse sfeer met dito keuken. Mooie whiskies uit Schotland en Japan , maar waar ik voor ging een ruime collectie Braziliaanse whiskies!
Super personeel alleen hun Engels is helaas iets gebrekkig.
Quintessential schreef:Onlangs heb ik samen met een vriend in Utrecht The Malt Vault bezocht. Leuk karakteristiek pand aan de Oude Gracht en we waren op een donderdagavond waarbij ik het opvallend rustig (maar niet ongezellig) vond. Top avondje gehad.
Behulpzaam personeel en wat ik zelf erg leuk vond was dat je een flight helemaal zelf samen kan stellen. We kregen de tip, want we waren met z'n tweeën, om dan twee verschillende flights te doen en zodoende hebben we zes whisky's naast elkaar gezet om te proeven. Wat aangename hapjes er bij en dus goed gezelschap, nou dan ben ik al snel een heel tevreden man. Voor ons sprong met name de Ardnamurchan AD/12:14 CK.435 er uit, heel erg van genoten (maar die zal ondertussen wel op zijn, zat nog slechts een bodempje in na ons). De OB Craigellachie 17 kende een goede tweede plaats en tegenvaller van de avond was een GM Longmorn.
Al met al dus een bijzonder leuke avond gehad, ook om weer eens goed bij te praten, in een aangename ambiance en whisky's die ons absoluut konden plezieren. Wat mij betreft een aanrader.
Quintessential schreef:Ha Jeffrey,
Als je de Craigellachie 13 kan waarderen kan je deze ook waarderen. Ik heb zelf geen smaaknotities gemaakt toen, maar het staat mij bij dat hij van alles net dat beetje extra had van de 13 én een soort bijzonder aangename tabaksblad achtige smaak (in de meest positieve zin van het woord). Mijn drinkcompagnon kon hem ook bijzonder waarderen en hij is direct bij mij op de kooplijst gekomen, nog geen tijd/geld gehad om hem te kopen maar hij staat op de shortlist dus hij zal binnenkort wel een keer gaan binnenkomen (als je ergens een dealtje voorbij ziet komen houd ik mij aanbevolen)
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten