Fat Bastard! schreef:Yep, back on topic!
3 stuks in plaats van 2 voor mij graag! Als ik tenminste een fles mag mee bestellen voor een niet actieve lurker hier.
Er zitten er 6 in een doos hè…
Fat Bastard! schreef:Yep, back on topic!
3 stuks in plaats van 2 voor mij graag! Als ik tenminste een fles mag mee bestellen voor een niet actieve lurker hier.
WhiskyDudes schreef:Fat Bastard! schreef:Yep, back on topic!
Er zitten er 6 in een doos hè…
cor0566 schreef:Gaat goedkomen, toch, 60 +
Groet Cor
En misschien vinden een paar een grain niets, zou wel jammer zijn, ze weten niet wat ze missen.
defeatless schreef:....
We zijn nog niet op de 60 flessen. In het interessepeiling topic hebben toch zeker een kleine 100 mensen hun stem uitgebracht.
....
uglyape schreef:defeatless schreef:....
We zijn nog niet op de 60 flessen. In het interessepeiling topic hebben toch zeker een kleine 100 mensen hun stem uitgebracht.
....
Zou dit kunnen komen doordat de peiling in een ander forum-gedeelte staat? Althans, ik heb destijds geloof ik de peiling ingevuld, die staat onder Aanbod. Omdat ik zelf niet heel veel het forum bezoek heb ik af en toe het Aanbod gedeelte gecheckt voor updates. Heel toevallig zag ik 'm bij Nieuwtjes staan, maar ik kan me voorstellen dat wellicht mensen 'm missen....
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten