Nou, the story continues!
Na de eerste opmerkingen als reactie op mijn openingspost kreeg ik al wat verhalen over coupons die je kon kopen met punten (maar die werken met een maximumflesprijs van 50 euro en dat de vaste klantenkorting nog zou werken tot flessen van max 100 euro).
Daarna had ik contact met een aardige dame van de klantenservice die me alsnog een coupon voor 20% korting op één artikel naar keuze gaf.
De enige voorwaarde: fles mocht niet al in de aanbieding zijn. Ok, dat klinkt logisch zou je zeggen.
En toen begon het.
Fles (>100 euro en niet al in de aanbieding) toegevoegd aan de winkelmand. Coupon erbij. Niks.
Enkel de klantenkorting van 10% bleef in de berekening staan.
Dus de dag erna nog een keer een gesprek geopend met de klantenservice.
Verhaal uitgelegd. Nieuwe coupon gekregen. En ja hoor, herhaling van zetten.
Toen maar eens gemaild. Wat vervelend voor u! Hier is een nieuwe coupon.
20% korting op 1 fles naar keuze, en die mag niet al in de aanbieding zijn. Nee nee, dat weet ik! Bedankt!
Nog een keer geprobeerd.. je raad het al..
Nóg maar eens gemaild. Ai meneer, wat naar. Hier is een nieuwe coupon.
Heeft u uw cookies misschien al verwijderd? Of een andere browser geprobeerd?
Advies ter harte genomen, beide gedaan. Andere browser. Proces weer doorlopen.
Tromgeroffel..... WEER GEEN KORTING
Mijn geduld weer danig (no pun intended) op de proef gesteld.
Dus nog maar eens gemaild. Meneer, wat vervelend. We gaan het anders doen.
Ik heb hier een coupon die we normaal gebruiken voor 20% welkomstkorting.
Die zou het moeten doen, net nog getest.
Let wel he, we zijn inmiddels ruim een maand (!) verder.
Dus vanavond deze magische coupon geprobeerd. En ja hoor, waarempel, wie had dat gedacht!
Nope. Weer geen korting! Dus per ommegaande de mail beantwoord, met een screenshot erbij.
En toen kwam het, de laatste mail van G&G. Met het verlossende woord:
"De fles is meer dan €50 euro en werkt daardoor ook niet. Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben."
.........
Dan wil je toch in de auto stappen en......... lekker de radio aanzetten en rustig een rondje gaan rijden ofzo?
Wat een ongelooflijk slechte service. Zelden zoiets meegemaakt.
Heb denk ik contact gehad met een half dozijn medewerkers van de klantenservice.
Elke keer een nieuwe coupon gehad voor 20% korting. Niemand heeft óóit iets gezegd over een maximumprijs.
En pas als je het plaatje meestuurt schakelen er blijkbaar wat hersencellen in en komt iemand op het idee "OOOOH, maar die fles is te duuuuuur."
Ik denk dat ik aardig klaar ben met G&G.