Alsof ik entreegeld moet gaan betalen om boodschappen te mógen doen bij de lokale Jumbo 
Laat ze lekker stoppen met die veredelde korting van ze. Lekker belangrijk…

Alsof ik entreegeld moet gaan betalen om boodschappen te mógen doen bij de lokale Jumbo 

Koning schreef:Heb nu echter een Gall & Gall cadeaukaart van 50€ gekregen. Doen ze nog aan de wilde whisky weken? Zou een mooi moment zijn om die kaart in liquide middelen om te zetten.

Daan schreef:En toen kwam het, de laatste mail van G&G. Met het verlossende woord:
"De fles is meer dan €50 euro en werkt daardoor ook niet. Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben."
.........![]()
Elke keer een nieuwe coupon gehad voor 20% korting. Niemand heeft óóit iets gezegd over een maximumprijs.
En pas als je het plaatje meestuurt schakelen er blijkbaar wat hersencellen in en komt iemand op het idee "OOOOH, maar die fles is te duuuuuur."

Neem het ze niet kwalijk; het een heeft vast een relatie met het andere. Het investeren in je personeel is meer dan periodiek een bepaald bedrag overmaken op zijn of haar bankrekening.Fat Bastard! schreef:... zeker in vergelijking met het salaris wat de medewerkers daar verdienen....euh, krijgen.![]()
...
Dat hun eigen personeel dit niet weet is op z'n minst gezegd bedenkelijk.
Koning schreef:Ai ai ai, wat een vreselijk verhaal Daan!
Heb zelf er zelf al een jaar of 6 niks meer gekocht door de onaantrekkelijke prijzen en die gekke betaal-om-korting te krijgen klantenkaart. Heb niks gemist zo te lezen..
Heb nu echter een Gall & Gall cadeaukaart van 50€ gekregen. Doen ze nog aan de wilde whisky weken? Zou een mooi moment zijn om die kaart in liquide middelen om te zetten.

BVK schreef:Wat interessant om dit te lezen, bedankt allemaal voor jullie uitgebreide reacties! Ik stond namelijk op het punt om zelf een premuim kaart aan te schaffen, maar denk dat ik dat beter maar over kan slaan na jullie reacties te hebben gelezen..![]()
![]()
Wel ben ik dan benieuwd, waar halen jullie de mooie flessen voor een vriendelijke prijs? Merk dat alles overal best prijzig word (of ligt dat aan mij)

Cask1988 schreef:BVK schreef:Wat interessant om dit te lezen, bedankt allemaal voor jullie uitgebreide reacties! Ik stond namelijk op het punt om zelf een premuim kaart aan te schaffen, maar denk dat ik dat beter maar over kan slaan na jullie reacties te hebben gelezen..![]()
![]()
Wel ben ik dan benieuwd, waar halen jullie de mooie flessen voor een vriendelijke prijs? Merk dat alles overal best prijzig word (of ligt dat aan mij)
Dan gaan we het al gauw hebben over
‘De relatie met je lokale slijter’ ofzoiets.
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten