Nieuwe Highlands distillery: 8doors

Het laatste nieuws over ontwikkelingen op gebied van Whisky.
Heeft u een nieuwtje te melden ? Dit is de plek, ook voor wetenswaardigheden die niet goed elders passen.
Toon
Senior
Senior

Re: Nieuwe Highlands distillery: 8doors

Ongelezen berichtdoor Toon » 07 Jan 2021, 18:19

SebasDB schreef:Via de mannen van PerfectDram is 'ons' certificaat ook binnen gekomen. Compleet onverwacht ja. Blijkt dat ze in maart beginnen met distilleren, dat is nog eens een aangename verrassing! :Pipersmile

Ze zullen maar beginnen distilleren in de zomer van 2021. Dan gaan ze volgens een bepaald schema jouw cask vullen en je iets laten weten en als je wil kan je dan live het vullen meemaken volgens de begeleidende brief.
1 x

Wouter1973
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Wouter1973 » 08 Jan 2021, 21:59

Toon schreef:
SebasDB schreef:Via de mannen van PerfectDram is 'ons' certificaat ook binnen gekomen. Compleet onverwacht ja. Blijkt dat ze in maart beginnen met distilleren, dat is nog eens een aangename verrassing! :Pipersmile

Ze zullen maar beginnen distilleren in de zomer van 2021. Dan gaan ze volgens een bepaald schema jouw cask vullen en je iets laten weten en als je wil kan je dan live het vullen meemaken volgens de begeleidende brief.

Heb de membership pack ook gekregen, ook hier lijkt het qua marketing kwalitatief in orde. Vaten komen pas later, en caskfilling zal inderdaad ten allervroegste ergens na de zomer zijn voor zover ik begrijp.
0 x
Afbeelding

cor0566
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 16 Jan 2021, 05:14

Wow.
Dit alles wat nagelezen te hebben, verbaas ik me toch over het gemak waarmee men in dergelijke initiatieven duikt.
Voor mij tekent dit toch de voortdurende hype.
men zal en moet deel uitmaken van iets dergelijks.
Anderzijds zijn we allen vrij om te doen en laten waar we zin in hebben.
Dus ik moet stoppen hierover na te denken.
Jongens "Succes ".
Groet Cor.
0 x

Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”