Diageo Special Releases 2017
Diageo Special Releases 2017
De line-up van dit jaar is weer bekend. Mooi om er een Convalmore tussen te zien. En ook een paar relatieve jonkies van Glen Elgin en Teaninich. Ben benieuwd of die dan ook enigszins betaalbaar zijn (ben er bang voor).
http://wordsofwhisky.com/diageo-special-releases-2017/
http://wordsofwhisky.com/diageo-special-releases-2017/
1 x
Re: Diageo Special Releases 2017
Betaalbaar
Nou ben daar maar niet bang voor. Ik denk stiekem dat de oplage van deze releases overeen komt met het aantal mensen die hem kunnen betalen....
Heel erg jammer voor de Port Ellen. Wat zou die mooi staan in mijn Whisky cabinet
Nou ben daar maar niet bang voor. Ik denk stiekem dat de oplage van deze releases overeen komt met het aantal mensen die hem kunnen betalen....
Heel erg jammer voor de Port Ellen. Wat zou die mooi staan in mijn Whisky cabinet

1 x
- shadowcollector
- Senior

Convalmore, Glen Elgin en Teaninich... namen die ik niet verwacht had. Maar betaalbaar zal het helaas niet zijn.
0 x
Die Blair Athol ziet er ook interessant uit, maar die zal, ondanks zijn lagere vintage en leeftijd, wel iets meer gaan kosten dan de 1988's van Signatory/van Wees. 
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

het is gewoon vreselijk
zo'n mooie line up maar grotendeels onbetaalbaar 
0 x
-
luckyacehigh
- Actief lid

Dat is zeker een mooie line up zeg.. pfff.
Maar wellicht dat de lagavulin 12 nog gewoon te betalen is, dat is en blijft toch een lekkere whisky.
ben benieuwd wat de 2017 versie moet gaan kosten dan, als ie in dit rijtje genoemd wordt
Maar wellicht dat de lagavulin 12 nog gewoon te betalen is, dat is en blijft toch een lekkere whisky.
ben benieuwd wat de 2017 versie moet gaan kosten dan, als ie in dit rijtje genoemd wordt
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Teaninich verbaast me niet, gezien het 200-jarig bestaan. Die Convalmore.... Ik voel een bottle share aankomen
.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- BlackmetalRobin
- Senior

Ik heb mij net even zitten verbazen ,die special releases zijn wel erg duur geworden ,zelfs naar mijn mening is het in verhouding veel duurder dan vorig jaar.
Een 17 jaar oude whisky voor €300 pff lijken wel Highland park zaken alleen zonder Ikea Frame.
Helaas was vorig jaar de laatste keer dat ik ooit dan een Special release heb gekocht.
Een 17 jaar oude whisky voor €300 pff lijken wel Highland park zaken alleen zonder Ikea Frame.
Helaas was vorig jaar de laatste keer dat ik ooit dan een Special release heb gekocht.
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

BlackmetalRobin schreef:Ik heb mij net even zitten verbazen ,die special releases zijn wel erg duur geworden ,zelfs naar mijn mening is het in verhouding veel duurder dan vorig jaar.
De PE is gelijk aan 2016, ook toen al erg duur! Ik wacht wel een poosje tot er weer eentje voorbij komt tegen een aantrekkelijkere prijs.
0 x
- BlackmetalRobin
- Senior

gerritbakker57 schreef:BlackmetalRobin schreef:Ik heb mij net even zitten verbazen ,die special releases zijn wel erg duur geworden ,zelfs naar mijn mening is het in verhouding veel duurder dan vorig jaar.
De PE is gelijk aan 2016, ook toen al erg duur! Ik wacht wel een poosje tot er weer eentje voorbij komt tegen een aantrekkelijkere prijs.
Ik doelde eigenlijk op de andere releases zo als die Blair Athol ,Glen elgin en Teaninich.
Maar inderdaad je hebt gelijk over die PE.
0 x
Ik wacht ook nog even wat meer reviews van de Blair Athol af, voordat ik zo diep in mijn buidel tast.
0 x
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”