Freezeroz schreef:Bij mij was het: Vashalme.
Bij jullie ook? Of zit er een heel leger russische trollen rond te spoken op WB?
Dito
Bij jullie ook? Of zit er een heel leger russische trollen rond te spoken op WB?
fjharms schreef:Geen idee, maar ik heb precies andersom geredeneerd.
Waarom zou ik zo'n verzoek van iemand die ik totaal niet ken wel accepteren? Wat levert dat op?
Freezeroz schreef:Vraag me dan toch af wat het belang is/was van het benaderen van zoveel Nederlandse whisky liefhebbers.
Breedút_Genietsje schreef:Ik heb 'm wel geaccepteerd als vriend,
en kreeg niet veel later een bod op mijn gehele collectie welke ik niet kon afslaan.
Ik heb ook mijn adres doorgegeven want hij komt ze binnenkort ophalen.
Breedút_Genietsje schreef:Ik heb 'm wel geaccepteerd als vriend,
en kreeg niet veel later een bod op mijn gehele collectie welke ik niet kon afslaan.
fjharms schreef:Breedút_Genietsje schreef:Ik heb 'm wel geaccepteerd als vriend,
Maar wat moet je met zoveel roebels?
Ruud2612 schreef:Iemand met connecties met mensen van Whiskybase?
Persoonlijk zou ik het heel interessant vinden om naast de ‘Whiksybase waarde’ een collectie waarde te kunnen zien van de laagste Whiskybase waarde. Het is wel een cijfer wat ze bijhouden in hun database, dus zou mijn inziens mogelijk moeten zijn?
Ik hoef hier volgens mij niemand te vertellen dat de Whiskybase waarde van je collectie, bepaalt door het gemiddelde van een fles, een vrij nietszeggend getal is.
Ben benieuwd naar jullie gedachten!
Ruud2612 schreef:Iemand met connecties met mensen van Whiskybase?
Persoonlijk zou ik het heel interessant vinden om naast de ‘Whiksybase waarde’ een collectie waarde te kunnen zien van de laagste Whiskybase waarde. Het is wel een cijfer wat ze bijhouden in hun database, dus zou mijn inziens mogelijk moeten zijn?
Ik hoef hier volgens mij niemand te vertellen dat de Whiskybase waarde van je collectie, bepaalt door het gemiddelde van een fles, een vrij nietszeggend getal is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten