limited71 schreef:u krijgt de verzendkosten niet vergoed. Mijn excuses hiervoor. Het is namelijk geen fout van ons, maar een artikel in een doos met beschadiging. Zoals gezegd kunt u deze terugsturen -binnen 14 dagen na ontvangst- en zullen we u een ander exemplaar toesturen.
De verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Ik ben volledig flabbergasted..![]()
![]()
Dit kan niet waar zijn en vooral met de gegeven uitleg. Ik ga morgen vragen met de eigenaar te mogen spreken, want dit is te gek voor woorden.
Interessante zaak!
Allereerst wel benieuwd wat je wilt bereiken: Een nieuwe onbeschadigde fles, of de mogelijkheid om alleen het beschadigde exemplaar terug te kunnen sturen, of...?
Op hun website zeggen ze allereerst dit:
Mocht het een fout van ons zijn, zoals een verkeerd geleverd artikel neemt u dan eerst contact op met onze helpdesk. Vermeld uw 10-cijferig bestelnummer, voeg een foto toe van het artikel en verwoord het probleem.
Wanneer het geen fout is van ons maar bijvoorbeeld te veel bestelde artikelen of verkeerd bestelde artikelen, dan zijn de retourkosten voor rekening van de koper.
Let wel, het gaat hier dan om de RETOURkosten. Je hebt niet teveel of verkeerd besteld, dus zeker geen fout van jou. Dan zou je op zijn minst vermoeden dat je in ieder geval de beschadigde fles op hun kosten terug mag sturen.
Ze proberen hier echter duidelijk onderuit te komen door letterlijk naar deze regel te verwijzen en direct te stellen dat het geen fout van hen is.
Er is overigens wel een duidelijk verschil tussen verzend- en retourkosten. Je verzendkosten kan je alleen vergoed krijgen (wettelijk volgens mij) als je de gehele bestelling terugstuurt binnen de bedenkperiode. Dat is hier niet het geval.
Benieuwd hoe dit verder gaat, succes ermee!