www.drankgigant.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 03 Jun 2016, 21:32

werkt niet :Cry gsm vult aan zodra je op spatie drukt de enige oplossing is mijn woordenboek uitzetten of automatisch aanvullen of iets in die aard

:offtopic :offtopic
0 x

grimoire
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor grimoire » 10 Jun 2016, 16:08

Eerste ervaring drankgigant

Flessen worden liggend verzonden, zal wel geen probleem zijn omdat het van korte duur is
Stevig in bubbelfolie gerold en snel geleverd

Er ontbrak iets kleins en dit is netjes opgelost door een code te verstrekken voor het bedrag van het missende product + verzendkosten
0 x

inactive001
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor inactive001 » 30 Jan 2017, 12:48

Nu twee ervaringen met drankgigant. Ook hier, prima service, snelle verzending.

Kleine hick-up in de Bowmore 9 y/o bestelling, kwam een dag later, netjes over bericht. (Gezien de interesse op internet en de scherpe prijs, begrijpelijk :-P, en voor mij acceptabel)

Noot: Ook hier geldt, dat ik in zijn algemeenheid een hekel heb aan verzendkosten.... ik las net op dit topic terug dat het een tijd geleden nog veel duurder was. Dus er zit vooruitgang in.
Ook hier zouden ze een gratis verzending kunnendoen vanaf een bepaalde drempel (zie opmerkingen d12 ervaring) ;)
0 x

luckyacehigh
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor luckyacehigh » 12 Mei 2017, 11:56

Ik rij er meestal even langs als ik in de buurt ben, dan heb je er helemaal geen last van. Wordt alleen wel lastig voor velen aangezien ze in een uithoek van Nederland zitten... Online bestel ik wel via drankgigant, even combineren met wat whiskyvrienden en je hebt geen verzendkosten meer. :goedgedaan
0 x

J23
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor J23 » 13 Mei 2017, 12:41

luckyacehigh schreef:Ik rij er meestal even langs als ik in de buurt ben, dan heb je er helemaal geen last van. Wordt alleen wel lastig voor velen aangezien ze in een uithoek van Nederland zitten... Online bestel ik wel via drankgigant, even combineren met wat whiskyvrienden en je hebt geen verzendkosten meer. :goedgedaan

Drankgigant verzendt toch nooit gratis of bedoel je dat je het bestelt en het dan ophaalt in de winkel?
0 x

D. T.
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor D. T. » 13 Mei 2017, 15:46

J23 schreef:
luckyacehigh schreef:Ik rij er meestal even langs als ik in de buurt ben, dan heb je er helemaal geen last van. Wordt alleen wel lastig voor velen aangezien ze in een uithoek van Nederland zitten... Online bestel ik wel via drankgigant, even combineren met wat whiskyvrienden en je hebt geen verzendkosten meer. :goedgedaan

Drankgigant verzendt toch nooit gratis of bedoel je dat je het bestelt en het dan ophaalt in de winkel?

Drankdozijn doet aan gratis verzending, als je 12 flessen bestelt. Cheers, D.
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 13 Mei 2017, 18:42

D. T. schreef:
J23 schreef:

Of als je voor meer dan 250 euro bestelt, maar dit ging om Drankgigant.
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 13 Mei 2017, 18:42

Nou, gulle jongens bij D12.... Bestel voor ongeveer € 500 en dan geven we je een hele procent korting! :gnif

Maar zonder dollen; de NL shops kunnen nog heel veel leren als het op klantvriendelijke retailen aankomt; in D heb je al vrij rap vaak vanaf 8 tientjes gratis verzending (binnen D) en er zijn er zelfs die 1 tot 2% korting geven bij vooruitbetaling.
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 13 Mei 2017, 19:15

"Skonto" (korting voor contante betaling) is in Duitsland idd veel gebruikelijker dan hier. In eerste instantie b2b, maar goed dat men dit principe in de retail overneemt.
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 13 Mei 2017, 22:48

Bij b2b snap ik het, je loopt geen risico meer of de klant wel of niet zal betalen. Maar hoeveel webshops leveren op factuur? De klant betaald in 99% van de gevallen toch al vooraf.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

luckyacehigh
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor luckyacehigh » 14 Mei 2017, 09:32

J23 schreef:

Ik bedoelde dat ik gewoon langs ga, je hoeft niet eens van te voren te bestellen, dit is ook een fysieke winkel, waar ze overigens best veel hebben.
Wat wel raar is vind ik, dat alle echt speciale whisky weggestopt is, zover dat je t amper kunt zien. Daar heb je dan de site weer voor nodig ter plekke. Maar ja, mobiel bereik in Zeeland is vaak nog ver te zoeken, zeker als je binnen staat :P
Desalnietemin, wel aan aanrader als je een keer in de buurt bent!
1 x

luckyacehigh
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor luckyacehigh » 14 Mei 2017, 09:34

Tottenham schreef:
D. T. schreef:
J23 schreef:

Ja, en als je minder besteld of zelfs 1 fles krijg je wel verzendkosten maar gratis een verhuisdoos :P
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 14 Mei 2017, 09:40

luckyacehigh schreef:
Tottenham schreef:
D. T. schreef:

Ja, en als je minder besteld of zelfs 1 fles krijg je wel verzendkosten maar gratis een verhuisdoos :P

Ik weet het; ik heb een tijdje terug een fles Benromach 10 - 100 Proof besteld in de week dat ze geen verzendkosten rekenden en deze werd inderdaad geleverd in een prachtige verhuisdoos. :goedgedaan
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 21 Nov 2017, 13:09

In ieder geval vandaag worden er geen verzendkosten gerekend (vanaf 50 euro per bestelling). Normaal bedragen die 6,95
0 x

limited71
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor limited71 » 21 Jan 2019, 18:52

Recente slechte ervaring met DRANKGIGANT

Heb een fles gekregen met een beschadigde verpakking. Het waren 5 flessen in een verpakking met 6 plekken en nu heeft 1 fles een beschadigde verpakking aan de deksel. Het lijkt als er een stuje tape op de doos zat, dat erafgetrokken is, waardoor een stuk van de tekst op de doos weg is... Niet acceptabel voor mij. Ik de helpdesk gemaild en zelf nog gebeld, maar de medewerker in kwestie reageert als volgt:

u krijgt de verzendkosten niet vergoed. Mijn excuses hiervoor. Het is namelijk geen fout van ons, maar een artikel in een doos met beschadiging. Zoals gezegd kunt u deze terugsturen -binnen 14 dagen na ontvangst- en zullen we u een ander exemplaar toesturen.
De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Voor verdere correspondentie graag reply op deze mail.

Met vriendelijke groet,

Fransgall
Team Drankgigant.nl

Ik ben volledig flabbergasted.. :Protest :Protest :Protest

Dit kan niet waar zijn en vooral met de gegeven uitleg. Ik ga morgen vragen met de eigenaar te mogen spreken, want dit is te gek voor woorden.

-> heeft er iemand soortgelijke ervaring met DRANKGIGANT?
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”