luckyacehigh schreef:Ik rij er meestal even langs als ik in de buurt ben, dan heb je er helemaal geen last van. Wordt alleen wel lastig voor velen aangezien ze in een uithoek van Nederland zitten... Online bestel ik wel via drankgigant, even combineren met wat whiskyvrienden en je hebt geen verzendkosten meer.
J23 schreef:luckyacehigh schreef:Ik rij er meestal even langs als ik in de buurt ben, dan heb je er helemaal geen last van. Wordt alleen wel lastig voor velen aangezien ze in een uithoek van Nederland zitten... Online bestel ik wel via drankgigant, even combineren met wat whiskyvrienden en je hebt geen verzendkosten meer.
Drankgigant verzendt toch nooit gratis of bedoel je dat je het bestelt en het dan ophaalt in de winkel?
D. T. schreef:J23 schreef:luckyacehigh schreef:Ik rij er meestal even langs als ik in de buurt ben, dan heb je er helemaal geen last van. Wordt alleen wel lastig voor velen aangezien ze in een uithoek van Nederland zitten... Online bestel ik wel via drankgigant, even combineren met wat whiskyvrienden en je hebt geen verzendkosten meer.
Drankgigant verzendt toch nooit gratis of bedoel je dat je het bestelt en het dan ophaalt in de winkel?
Drankdozijn doet aan gratis verzending, als je 12 flessen bestelt. Cheers, D.
J23 schreef:luckyacehigh schreef:Ik rij er meestal even langs als ik in de buurt ben, dan heb je er helemaal geen last van. Wordt alleen wel lastig voor velen aangezien ze in een uithoek van Nederland zitten... Online bestel ik wel via drankgigant, even combineren met wat whiskyvrienden en je hebt geen verzendkosten meer.
Tottenham schreef:D. T. schreef:J23 schreef:
Of als je voor meer dan 250 euro bestelt, maar dit ging om Drankgigant.
luckyacehigh schreef:Tottenham schreef:D. T. schreef:
Of als je voor meer dan 250 euro bestelt, maar dit ging om Drankgigant.
Ja, en als je minder besteld of zelfs 1 fles krijg je wel verzendkosten maar gratis een verhuisdoos
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten