www.drankgigant.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor henri » 27 Apr 2016, 22:38

ik heb dat een jaar geleden gehad, fles besteld, heel de tijd heeft de fles als leverbaar gestaan.
na een tijdje pas bericht dat ze de fles niet konden leveren. vervolgens 1 week later de fles nog altijd gewoon bestelbaar maar wel 3 tientjes duurder. inmiddels 1 jaar later zelfs 7 tientjes duurder. bestelling ervoor was overigens ook al misgegaan.
ik heb sindsdien daar nooit meer wat besteld
2 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 27 Apr 2016, 23:23

Ze leren er blijkbaar niet van.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Uridium
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Uridium » 28 Apr 2016, 09:11

Een vriend van mij werkt bij Dirkzwager/Delcave en heeft me uitgelegd, hoe drankgigant werkt: ze hebben zelf nauwelijks voorraad; ze 'gebruiken' de voorraden van hun toeleveranciers zoals Dirkzwager en bestellen snel bij hen als jij iets bij drankgigant bestelt. Maar alle voorraad van elke aangeboden whisky bijhouden, is veel werk en kost dus geld. Dus bezuinigen ze daarop een checken alleen periodiek het aanbod van de leveranciers. En dan vissen wij dus regelmatig achter het net, zeker bij het meer bijzondere spul, waar de importeurs ook niet veel voorraad van hebben (want dat kost geld).
Dus... Drankgigant.nl is een veredeld doorgeefluik, dat qua prijs laag kan aanbieden, omdat ze geen winkels hebben en haast geen voorraad.
1 x
Afbeelding

Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 28 Apr 2016, 09:16

Uridium schreef:Een vriend van mij werkt bij Dirkzwager/Delcave en heeft me uitgelegd, hoe drankgigant werkt: ze hebben zelf nauwelijks voorraad; ze 'gebruiken' de voorraden van hun toeleveranciers zoals Dirkzwager en bestellen snel bij hen als jij iets bij drankgigant bestelt. Maar alle voorraad van elke aangeboden whisky bijhouden, is veel werk en kost dus geld. Dus bezuinigen ze daarop een checken alleen periodiek het aanbod van de leveranciers. En dan vissen wij dus regelmatig achter het net, zeker bij het meer bijzondere spul, waar de importeurs ook niet veel voorraad van hebben (want dat kost geld).
Dus... Drankgigant.nl is een veredeld doorgeefluik, dat qua prijs laag kan aanbieden, omdat ze geen winkels hebben en haast geen voorraad.

Je verhaal zal vast wel wat raakvlakken hebben met de werkelijkheid....maar om Drankgigant als voorbeeld te pakken slaat de plank wel een klein beetje mis.
Drankgigant heeft wel degelijk een fysieke winkel. ;)
0 x
Afbeelding

Uridium
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Uridium » 28 Apr 2016, 10:51

Whisky-ettenleur schreef:
Uridium schreef:Een vriend van mij werkt bij Dirkzwager/Delcave en heeft me uitgelegd, hoe drankgigant werkt: ze hebben zelf nauwelijks voorraad; ze 'gebruiken' de voorraden van hun toeleveranciers zoals Dirkzwager en bestellen snel bij hen als jij iets bij drankgigant bestelt. Maar alle voorraad van elke aangeboden whisky bijhouden, is veel werk en kost dus geld. Dus bezuinigen ze daarop een checken alleen periodiek het aanbod van de leveranciers. En dan vissen wij dus regelmatig achter het net, zeker bij het meer bijzondere spul, waar de importeurs ook niet veel voorraad van hebben (want dat kost geld).

Je verhaal zal vast wel wat raakvlakken hebben met de werkelijkheid....maar om Drankgigant als voorbeeld te pakken slaat de plank wel een klein beetje mis.

Ja, één fysieke winkel met slijtersvergunning, anders mag je geen sterk online verkopen.
Maar géén winkelketen zoals de Mitra van Dirkzwager...
0 x
Afbeelding

Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 28 Apr 2016, 13:16

Uridium schreef:
Whisky-ettenleur schreef:

Ja, één fysieke winkel met slijtersvergunning, anders mag je geen sterk online verkopen.
Maar géén winkelketen zoals de Mitra van Dirkzwager...

Ik doelde op je laatste opmerking ;)

En ze zullen dus vast wel een voorraad hebben.
0 x
Afbeelding

MBC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MBC » 28 Apr 2016, 13:21

Whisky-ettenleur schreef:En ze zullen dus vast wel een voorraad hebben.

Klopt, ik ben er laatst nog geweest en er zit een behoorlijk magazijn aan hun winkel vast, geen idee of ze ook hiervandaan verzenden, maar een forse voorraad hebben ze zeker.
0 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

jwdevos
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor jwdevos » 03 Jun 2016, 20:10

Tot op heden alleen maar positieve ervaringen met Drankgigant. Voorraad klopt en snelle levering en prijzen zijn over het algemeen ok.
0 x

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 03 Jun 2016, 21:15

jwdevos schreef:Tot op heden alleen maar positieve ervaringen met Drankgigant. Voorraad klopt en snelle levering en prijzen zijn over het algemeen ok.

Welke.versie.van.d12 heb jij? op mijn versie zie ik vaak te dure.flessen :Scratch :P
0 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 03 Jun 2016, 21:18

brechtvds schreef:
jwdevos schreef:Tot op heden alleen maar positieve ervaringen met Drankgigant. Voorraad klopt en snelle levering en prijzen zijn over het algemeen ok.

Welke.versie.van.d12 heb jij? op mijn versie zie ik vaak te dure.flessen :Scratch :P

D12 is een ander draadje ;)
1 x

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 03 Jun 2016, 21:19

brechtvds schreef:

Nou, jij maakt er wel een "punt" van... ;)
4 x
Afbeelding

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 03 Jun 2016, 21:21

Dre schreef:
brechtvds schreef:

Welke.versie.van.d12 heb jij? op mijn versie zie ik vaak te dure.flessen

D12 is een ander draadje ;)

oei verkeerd gelezen zag drank staan..... :HitHead :HitHead :HitHead
Laatst gewijzigd door brechtvds op 03 Jun 2016, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 03 Jun 2016, 21:24

henri schreef:
brechtvds schreef:

Nou, jij maakt er wel een "punt" van... ;)

ja mijn nieuwe gsm zet tussen elk woord een punt :domdom elke keer als hij een woord aanvult, zet hij een punt weet niet hoe ik dit aanpas :Cry
Laatst gewijzigd door brechtvds op 03 Jun 2016, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 03 Jun 2016, 21:31

Op de spatietoets drukken.
4 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 03 Jun 2016, 21:32

Peter87 schreef:Op de spatietoets drukken.

:gnif :P
1 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”