www.drankgigant.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4858
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 27 Feb 2016, 10:28

PrkMarcel schreef:Gisteren voor 17:00 twee flessen whisky besteld, vandaag keurig op tijd geleverd en netjes ingepakt. :goedgedaan


Ja, dat heb ik daar ook wel meegemaakt. Lijkt me ook vrij normaal trouwens. Maar dat doet aan mijn verhaal niks af, als we allemaal onze ervaring dat we 1 of 2 flesjes besteld hebben (waar dan ook) en dat we die de volgende dag al in huis hadden gaan posten voegt dit denk ik aan dit topic weinig toe.
Bovendien kan het zo maar zijn dat de 2 flessen die je hebt ontvangen al door een ander zijn besteld en betaald, maar hadden ze er niet genoeg om de eerst geplaatste order uit te leveren...?
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

PrkMarcel
Actief lid
Actief lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 Nov 2015, 13:38

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor PrkMarcel » 27 Feb 2016, 14:52

Het doet inderdaad niets aan jou verhaal af, maar daar was het mij ook totaal niet om te doen.

Ik dacht laat ik mijn laatste ervaring met drankgigant hier ook even delen want die was dus wel netjes afgehandeld zoals het hoort (er vanuit gaande dat ik niet iemand anders z'n al betaalde flessen heb ontvangen.. :roll: ).
2 x
Afbeelding

roylubbers
Senior
Senior
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 Aug 2015, 20:08
Locatie: Enschede

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor roylubbers » 27 Feb 2016, 17:43

Oogadal schreef:als we allemaal onze ervaring dat we 1 of 2 flesjes besteld hebben (waar dan ook) en dat we die de volgende dag al in huis hadden gaan posten voegt dit denk ik aan dit topic weinig toe.


Ben ik niet met je eens. Hoewel ik jouw case zeker een slechte zaak vind, vind ik ook zeker dat de goede ervaringen gedeeld moeten worden. Doen we met forum aanbieders toch ook? Daar staat 99% positieven ervaringen in (en maar goed ook)...

Snap dat je je op kunt winden over de gang van zaken in jouw geval, maar, no offense, vind dat je nu wel elke gelegenheid aangrijpt om drankgigant in een negatief daglicht te zetten.

:hoedaf
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4858
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 27 Feb 2016, 17:56

Dat is zeker niet de bedoeling Roy. Maar als we hier elke bestelling die goed is gegaan met z'n allen vermelden hebben we volgende week 20 pagina's met mensen die een fles hebben besteld en deze de volgende dag in huis hebben. Dat geldt niet alleen voor DG, maar ook voor D12 en ga zo maar verder.
By all means; doe je best, vul het topic, maar denk dat je dan niet heel raar moet opkijken als geen hond het topic nog leest; na 10 x 'fles besteld, volgende dag in huis :goedgedaan ' wordt het toch minder interessant lijkt me?

Over het algemeen gaat er veel goed bij DG, maar de werkwijze klopt gewoon niet. Zeker bij limited single cask bottelingen moet je het correct doen. Dus 1st paid 1st serve. Wat zij doen is dat als iemand 6 flessen besteld en ze hebben er nog maar 4 dan leveren ze deze vrolijk uit aan mensen die later besteld en betaald hebben. Zonder te controleren of ze de bestelde doosjes ook daadwerkelijk binnen krijgen.
Dat ik dat belachelijk en schandalig vindt is wel duidelijk, heeft niks te maken met DG in een negatief daglicht zetten. Had jou wel willen horen als je hetzelfde was overkomen....
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Gebruikersavatar
Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 981
Lid geworden op: 25 Feb 2015, 12:29
Locatie: Omgeving Breda

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 27 Feb 2016, 20:25

roylubbers schreef:
Oogadal schreef:als we allemaal onze ervaring dat we 1 of 2 flesjes besteld hebben (waar dan ook) en dat we die de volgende dag al in huis hadden gaan posten voegt dit denk ik aan dit topic weinig toe.


Ben ik niet met je eens. Hoewel ik jouw case zeker een slechte zaak vind, vind ik ook zeker dat de goede ervaringen gedeeld moeten worden. Doen we met forum aanbieders toch ook? Daar staat 99% positieven ervaringen in (en maar goed ook)...

Snap dat je je op kunt winden over de gang van zaken in jouw geval, maar, no offense, vind dat je nu wel elke gelegenheid aangrijpt om drankgigant in een negatief daglicht te zetten.

:hoedaf


Mee eens!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4858
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 27 Feb 2016, 20:51

Ok. Als jullie het dan zo eens zijn dan mag je mij uitleggen welke gelegenheden (meervoud dus) ik aangrijp om DG in een negatief daglicht te stellen.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Gebruikersavatar
mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2184
Lid geworden op: 12 Apr 2012, 14:40

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 27 Feb 2016, 22:00

Oogadal schreef:Ok. Als jullie het dan zo eens zijn dan mag je mij uitleggen welke gelegenheden (meervoud dus) ik aangrijp om DG in een negatief daglicht te stellen.


Maak je niet druk Edwin. Geniet van je zaterdag met een lekkere dram.
Je kan er toch niks aan veranderen. Het enige wat je net als ik kan doen is nooit meer kopen bij die gasten.
0 x

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4858
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 27 Feb 2016, 22:59

Ik neem je advies ter harte... :goedgedaan
2 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

roylubbers
Senior
Senior
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 Aug 2015, 20:08
Locatie: Enschede

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor roylubbers » 28 Feb 2016, 12:28

Oogadal schreef:Ok. Als jullie het dan zo eens zijn dan mag je mij uitleggen welke gelegenheden (meervoud dus) ik aangrijp om DG in een negatief daglicht te stellen.


Vanaf je post van 23 februari, waar je je probleem uit de doeken doet, is de helft van de posts van jou.
'elke gelegenheid aangrijpen' is overigens misschien wat gechargeerd, je reageert ook gewoon op de berichten.

Blijf er bij dat ook positieve ervaringen gedeeld moeten kunnen worden in dit topic. Ervaringen met verkopers op dit forum wordt ook overspoeld met positieve berichten, leest misschien ook geen hond meer, hoewel dat natuurlijk wel wordt bijgehouden in een mooie spreadsheet, waarvoor hulde.

Slainte (misschien nog een beetje vroeg :P)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 28 Feb 2016, 16:48

Oogadal schreef:.. zorgen dat ze ergens nog 6 flessen vandaan halen en leveren. Inmiddels staat deze fles al ruim 2 weken op 'rood' wat natuurlijk niet heel vreemd is aangezien het een single cask betreft. Die dus op een moment gewoon op zijn.


Waarom moet je er dan ook meteen 6, hebbert?!

Maar ze hadden dit inderdaad beter moeten doen. Zet dan op de site dat er maximaal 2 per adres/persoon/ip of whatever afgenomen kunnen worden.
1 x

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3043
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Dre » 28 Feb 2016, 21:09

roylubbers schreef:...Blijf er bij dat ook positieve ervaringen gedeeld moeten kunnen worden in dit topic.

Helemaal eens. Maar de vraag is, wat is echt een positieve ervaring? Bedrijven als Drankgigant en D12 staan er openlijk op voor dat ze snel leveren, en (over het algemeen) lage prijzen hanteren. Dus als je dan iets op tijd bestelt, het is volgens de site op voorraad en je krijgt het ook keurig de volgende dag aangeleverd, dan is dat natuurlijk heel fijn maar eigenlijk wel gewoon geheel wat er ook van verwacht mag worden. Dus ik vind dat niet zozeer een positieve ervaring, net zomin als ik dat vind als ik weer gewoon mijn boodschappen bij de AH heb kunnen halen.

De echte positieve of negatieve ervaringen zijn die uitzonderingen i.g.v. probleempjes, en hoe er dán mee wordt omgegaan door het betreffende bedrijf. In geval van Oogadal zijn situatie dus duidelijk niet goed, maar ik lees her en der ook dat wel (goede) alternatieven worden geboden. Dat zijn positieve ervaringen die mijns inziens wel prima gedeeld kunnen worden. Maar dus niet het standaard correct leveren van de bestelling.
9 x

Gebruikersavatar
mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2184
Lid geworden op: 12 Apr 2012, 14:40

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 28 Feb 2016, 21:12

Mooi omschreven Dre. :respect
Ben het voor 100% met je eens. :hoedaf
1 x

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 28 Feb 2016, 22:41

+1

Goede ervaringen zijn top.
Maar flessen waren op tijd en in goede staat is niet meer dan logisch.
Het ervaringen kopers/verkopers is een ander verhaal omdat het daar over onbekende zonder referentie gaat.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

roylubbers
Senior
Senior
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 Aug 2015, 20:08
Locatie: Enschede

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor roylubbers » 29 Feb 2016, 09:14

Daar heb je een goed punt Dre :hoedaf Zo had ik het nog niet bekeken.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 622
Lid geworden op: 17 Jun 2015, 21:36
Locatie: Nijmegen

Re: www.drankgigant.nl

Ongelezen berichtdoor Toontje » 27 Apr 2016, 22:22

Bestelling gedaan, kreeg ik een e-mail dat ze niet alle artikelen konden leveren (?! :boos ) en dat ze het geld daarvoor zouden terugstorten. Na 6 weken niks ontvangen; waren ze het gewoon 'vergeten' (truc?) Ik heb er een apart gevoel aan overgehouden...
0 x


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten