Slijterij de Koning (whiskykoning.nl)

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
jasperz89
Actief lid
Actief lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 Sep 2014, 18:42

Slijterij de Koning (whiskykoning.nl)

Ongelezen berichtdoor jasperz89 » 17 Mei 2015, 14:06

Nou in ieder geval niet bij de koning, speciaal een aardig stukkie voor omgereden, en toegegeven, een heel mooie zaak met heel mooi spul maar wat een saggo man die daar staat. Ik ben pas 25 en zie er waarschijnlijk nogal jong uit en niet als iemand die even wat uit komt geven, er kon geen hallo vanaf.
Heel jammer, want was van plan toch wat lekkere flesjes mee te nemen maar als het zo moet haal ik die wel elders.
0 x

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4858
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 17 Mei 2015, 19:17

De Koning? Waar zit die?

Buiten dat je meer of minder uit komt geven; iedereen stapt een slijterij binnen om wat te kopen en naar mijn mening is fatsoenlijk gedag zeggen het minste wat je kunt doen...
Ligt ook niet aan je leeftijd hoor, gebeurt mij ook af en toe. Alleen als ik zo genegeerd wordt draai ik me om en ga weg. Of, als ik er zin in heb, vraag ik of ze ook een fatsoenlijke slijterij weten te zitten :bigsmile
De laatste keer dat ik dat deed zei die zak hooi dat ik in een fatsoenlijke slijterij stond... Waarop ik zie dat ik met een fatsoenlijke slijterij een vakman bedoelde die in ieder geval het fatsoen heeft zijn klanten te verwelkomen ;)
Laatst gewijzigd door WhiskyDudes op 17 Mei 2015, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

jasperz89
Actief lid
Actief lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 Sep 2014, 18:42

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor jasperz89 » 17 Mei 2015, 19:20

Oogadal schreef:De Koning? Waar zit die?


Is in 's-Hertogenbosch, www.whiskykoning.nl, heel mooie zaak, vond het echt verdomd jammer dat die vent zo sjaggo overkwam en mij geen woord gunde, terwijl ik toch bij springbanks van 200-300 stond te kijken, maar goed.
0 x

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4858
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 17 Mei 2015, 19:22

Ok, weet ik dat effe. Mooi ergens anders halen.
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Gebruikersavatar
gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1729
Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 20 Mei 2015, 19:57

In reactie op slijterij de Koning, ik woon Den Bosch en kom er dus af en toe. Ik moet toegeven dat de eigenaar niet klantvriendelijk overkomt. Jammer voor een kleine zelfstandige. Wanneer je daarentegen met hem in gesprek gaat is hij graag bereid je veel uit te leggen over zijn whisky's en zijn zaak. Daarnaast organiseert hij ook zeer regelmatig whisky tastings. Ik kan iedereen die van whisky houdt en he, daar zijn er wel een paar van op dit forum, om er tenminste eens te gaan kijken. Echt een geweldig aanbod en een slijter met veel verstand van whisky :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3204
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor defeatless » 20 Mei 2015, 20:36

gerritbakker57 schreef:In reactie op slijterij de Koning, ik woon Den Bosch en kom er dus af en toe. Ik moet toegeven dat de eigenaar niet klantvriendelijk overkomt. Jammer voor een kleine zelfstandige. Wanneer je daarentegen met hem in gesprek gaat is hij graag bereid je veel uit te leggen over zijn whisky's en zijn zaak. Daarnaast organiseert hij ook zeer regelmatig whisky tastings. Ik kan iedereen die van whisky houdt en he, daar zijn er wel een paar van op dit forum, om er tenminste eens te gaan kijken. Echt een geweldig aanbod en een slijter met veel verstand van whisky :goedgedaan



Heb je aandelen? ;) ;)
0 x

Gebruikersavatar
gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1729
Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 20 Mei 2015, 20:51

noop, ik kan me vooral de eerste keer dat ik daar binnen kwam herinneren. Ik had geen idee waar ik moest kijken, alleen maar whisky :o Ik ben bang dat de eigenaar vooral een whiskynerd is en geen klantgerichte winkelier :(
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 20 Mei 2015, 21:13

Ik heb enkel maar contact met hem gehad via e-mail en hij was heel snel, duidelijk en vriendelijk in zijn communicatie.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
KSB66
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 653
Lid geworden op: 30 Sep 2009, 11:18
Locatie: Den Bosch

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor KSB66 » 04 Jun 2015, 19:03

gerritbakker57 schreef:In reactie op slijterij de Koning, ik woon Den Bosch en kom er dus af en toe. Ik moet toegeven dat de eigenaar niet klantvriendelijk overkomt. Jammer voor een kleine zelfstandige. Wanneer je daarentegen met hem in gesprek gaat is hij graag bereid je veel uit te leggen over zijn whisky's en zijn zaak. Daarnaast organiseert hij ook zeer regelmatig whisky tastings. Ik kan iedereen die van whisky houdt en he, daar zijn er wel een paar van op dit forum, om er tenminste eens te gaan kijken. Echt een geweldig aanbod en een slijter met veel verstand van whisky :goedgedaan

Ik kan dit ongeveer bevestigen. Behalve dat hij mij helemaal niet chagrijnig overkomt. Ik kreeg de eerste keer dat ik er was gelijk wat magazines mee en wat adviezen. Ik kom er niet veel maar dat heeft meer met het assortiment te maken en mijn specifieke voorkeur.

terwijl ik toch bij springbanks van 200-300 stond te kijken, maar goed.

Tja , alleen maar kijken. Ik weet niet hoeveel KVP-ers er in zijn winkel komen .

Maargoed -- waar ik in elk geval nooit meer koop is Best of Whisky. adverteren met whiskies die ze niet eens kunnen leveren. En als je wat anders besteld leveren ze nog de verkeerde ook. Terugsturen natuurlijk alleen weer voor eigen rekening. Kost je 6,95 en dan heb je nog niks.
0 x

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Waar koop je of bestel je meestal je whisky

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 04 Jun 2015, 21:50

KSB66 schreef:Tja , alleen maar kijken. Ik weet niet hoeveel KVP-ers er in zijn winkel komen



Iedereen die in je winkel komt is een potentiële klant en moet je in mijn ogen ook zo behandelen.
Of ze nou bij littlemill van 200-300 staan te kijken of bij JW van 15-30 euro.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Paulini
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 708
Lid geworden op: 21 Jun 2012, 16:39
Locatie: Twente

Re: Slijterij de Koning (whiskykoning.nl)

Ongelezen berichtdoor Paulini » 07 Apr 2022, 08:56

was ff aan het surfen over het net en kwam bij de whiskykoning. gelukkig verkoopt hij ook lege flessen, die zoeken we tenslotte allemaal...

https://www.whiskykoning.nl/555479-maca ... l-decanter
https://www.whiskykoning.nl/555480-spri ... l-decanter
0 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: Slijterij de Koning (whiskykoning.nl)

Ongelezen berichtdoor Harrie » 07 Apr 2022, 09:02

Tsja, aan de ene kant kan ik me voorstellen dat het voor de liefhebber erg mooi om te hebben is natuurlijk. Aan de andere kant speel je zo wel fake whisky verkopers in de hand...
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Reichenbach
Moderator
Moderator
Berichten: 3982
Lid geworden op: 11 Feb 2017, 18:53
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Slijterij de Koning (whiskykoning.nl)

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 07 Apr 2022, 21:15

Dat is zo, aan de andere kant zou ik deze ook niet meteen naar de glasbak brengen.
Zo te zien ook geen etiket, label of doos, de vervalser moet dan echt aan de bak om er weer wat moois van te maken.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten