Whisky King (whiskyking.be)

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Mvamelsfort
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Whisky King (whiskyking.be)

Ongelezen berichtdoor Mvamelsfort » 28 Sep 2015, 20:04

Whisky King schreef:
stefsel111 schreef:Wel jammer dat je niet kunt betalen met ideal... heb geen credit-card en de andere 2 methodes komen volgens mij op hetzelfde neer.

Maar meteen een vraag aan jou Whisky-king: Is er een manier voor mij om mijn bestelling door te geven en het bedrag gewoon over te schrijven via IBAN?
Ik ben woonachtig in Nederland..

mvg Stefan

Beste Stefan,

Ja hoor geen probleem. Hebt u de optie Mollie geprobeerd? Daarmee kan je via Bancontact betalen, is gelijkaardig aan iDeal. Ook 100% veilig.
Indien u liever met overschrijving werkt behandelen we dit wel handmatig.

Is dit nog gelukt via de website of hebben jullie dit samen afgehandeld? Ik zit namelijk met het zelfde probleem. Ook via mollie werkt het betalen niet.
0 x

stefsel111
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor stefsel111 » 28 Sep 2015, 20:34

nee, heb er ook geen tijd meer ingestoken eerlijk gezegd ... whiskyking heeft mij wel netjes beantwoord overigens.. maar vind het teveel gedoe.

Paypal of ideal is geen optie en maakt het allemaal wat lastig.

mvg Stefan
0 x
Afbeelding

Mvamelsfort
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mvamelsfort » 28 Sep 2015, 20:37

stefsel111 schreef:nee, heb er ook geen tijd meer ingestoken eerlijk gezegd ... whiskyking heeft mij wel netjes beantwoord overigens.. maar vind het teveel gedoe.

Paypal of ideal is geen optie en maakt het allemaal wat lastig.

mvg Stefan

Oke dankje voor je snelle reactie ik heb ze een mail PB gestuurd dus hoop snel antwoord te krijgen.
0 x

stefsel111
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor stefsel111 » 28 Sep 2015, 20:41

Ja ... had ook een pb gestuurd en kreeg redelijk snel response... succes verder

mvg STefan
1 x
Afbeelding

mdvanderheide
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor mdvanderheide » 27 Okt 2015, 20:50

Zojuist heb ik een door mij bestelde fles Littlemill in goede orde ontvangen.
Qua communicatie verliep niet alles vlekkeloos, ik ontving geen bevestigingsmail na mijn bestelling waar ik een beetje onrustig van werd.
Toen ik echter contact met het bedrijf opnam werd ik vriendelijk benaderd en werd mij verzekerd dat de fles onderweg was.
De dag erna was dat ook zo.
Ik kan dan ook zeggen dat ik een positieve ervaring met dit bedrijf heb gehad, ook de prijs van de fles Littlemill (Liquid Sun 25 jaar oud) was meer dan redelijk.
Groeten Daniel :duimop
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 27 Okt 2015, 22:51

Het is wel jammer dat de website nu onoverzichtelijker is vergeleken met de beginperiode.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Bishlouk
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Bishlouk » 18 Nov 2015, 11:28

Blijkbaar is de whiskyking.be adres naar whiskykingshop.com (The King Stores), en de dienst is ook blijkbaar niet verbeterd: een vriend heeft 3 flessen besteld, heeft door Paypal betaald, en nu geen nieuws meer ondanks de emails verstuurd.

Crappy winkel :boos

KOOP NIKS DAAR !!!
1 x
Het Nederlands is niet mijn moedertaal, mijn excuses voor de fouten

Samples te ruilen of verkopen
Mijn whiskyblog (in het Frans)

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 18 Nov 2015, 17:31

Ja, awel. Ik ben deze week nog tot in Oost-Vlaanderen gereden om 1 fles op te halen die mij 17 € meer kostte dan bij whiskyking. Stel nu dat ik ongeveer 10 Euro verzendkosten zou betalen bij whiskyking dan kostte het mij nog altijd meer, maar ik heb dan ook geen miserie meer. Ik vind het nog altijd spijtig dat de afhandeling en communicatie blijkbaar nog steeds niet op punt staan, want het assortiment is zeker OK.
0 x

Mvamelsfort
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Mvamelsfort » 18 Nov 2015, 18:07

Ik heb ook slechte communicatieve ervaringen met whiskyking.be. Laat ik het zo zeggen ze willen niet heel erg graag iets verkopen geloof ik.
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 21 Nov 2015, 14:36

Bishlouk schreef:Blijkbaar is de whiskyking.be adres naar whiskykingshop.com (The King Stores), en de dienst is ook blijkbaar niet verbeterd: een vriend heeft 3 flessen besteld, heeft door Paypal betaald, en nu geen nieuws meer ondanks de emails verstuurd.

KOOP NIKS DAAR !!!

Mjaah, ik heb het ook gehoord. 14 dagen moeten wachten op je pakket zonder enige vorm van communicatie en/of confirmatie kan natuurlijk niet. En dan waren de flessen maar zozo ingepakt ook naar het schijnt.
0 x

Bishlouk
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Bishlouk » 22 Nov 2015, 06:26

johan brugge schreef:
Bishlouk schreef:Blijkbaar is de whiskyking.be adres naar whiskykingshop.com (The King Stores), en de dienst is ook blijkbaar niet verbeterd: een vriend heeft 3 flessen besteld, heeft door Paypal betaald, en nu geen nieuws meer ondanks de emails verstuurd.

KOOP NIKS DAAR !!!

Mjaah, ik heb het ook gehoord. 14 dagen moeten wachten op je pakket zonder enige vorm van communicatie en/of confirmatie kan natuurlijk niet. En dan waren de flessen maar zozo ingepakt ook naar het schijnt.

Ja, blijkbaar. Geen communicatie is toch echt niet professioneel. Er zijn zo veel andere winkels die goed werken... ;)
0 x
Het Nederlands is niet mijn moedertaal, mijn excuses voor de fouten

Samples te ruilen of verkopen
Mijn whiskyblog (in het Frans)

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”