Weet er iemand hoe lang het duurt eer een fles op de veiling verschijnt? Ik heb eentje aangeboden maar dat is ondertussen al 3 veilingen geleden. Als het nog lang duurt is die fles leeg tegen dat ze verkocht is.

swakken schreef:Hallo,
Weet er iemand hoe lang het duurt eer een fles op de veiling verschijnt? Ik heb eentje aangeboden maar dat is ondertussen al 3 veilingen geleden. Als het nog lang duurt is die fles leeg tegen dat ze verkocht is.
Peter87 schreef:Glendronach cask strength batch 1 voor €204,- vandaag
defeatless schreef:Vandaag een goede slag geslagen.
Kunnen mensen (ook hier op het forum) zeuren wat ze willen, maar ik ben d'r mooi van af en voor een mooie prijs ook nog!
viewtopic.php?f=160&t=8334&p=102417#p102417
Oogadal schreef:Bedoel ook niet dat jij daar wat hebt weg geplukt, maar de controle op fake flessen is er bij Catawiki simpelweg niet. Totaal niet, het zijn alleen de foto's die de verkoper mailt.
Vergis je niet in de business die fake whisky is hoor, dat wordt professioneel gedaan en is zelfs voor een kenner soms moeilijk te onderscheiden. Tot je gaat proeven natuurlijk, maar daar zit 'm de crux want dat gebeurt niet met hele dure flessen, die zijn beleggingsobject. Waarde op moment van openen is 0, of het nu een fake is of het origineel....
Full-Proof schreef:Als veilingmeester whisky bij Catawiki, kan ik je verzekeren dat er op fakes wordt gecontroleerd.
swakken schreef:Hallo,
Full-Proof schreef:Oogadal schreef:Bedoel ook niet dat jij daar wat hebt weg geplukt, maar de controle op fake flessen is er bij Catawiki simpelweg niet. Totaal niet, het zijn alleen de foto's die de verkoper mailt.
Vergis je niet in de business die fake whisky is hoor, dat wordt professioneel gedaan en is zelfs voor een kenner soms moeilijk te onderscheiden. Tot je gaat proeven natuurlijk, maar daar zit 'm de crux want dat gebeurt niet met hele dure flessen, die zijn beleggingsobject. Waarde op moment van openen is 0, of het nu een fake is of het origineel....
Beste Oogadal,
Dikke kans dat ik mijn energie verspil aan een dwangmatig reaguurder met een of meer stoornissen, so be it. Ik moet toch even reageren.
Als veilingmeester whisky bij Catawiki, kan ik je verzekeren dat er op fakes wordt gecontroleerd. Mocht je desondanks vragen of je vraagtekens hebben bij het een of andere kavel, via de veilingmeester, 'stuur bericht' link bij ieder kavel, kun je mij een bericht sturen. Je zal zien dat je in no time een fatsoenlijk antwoord hebt. Gewoon eens proberen!
Met vriendelijke groet,
Jeroen Koetsier
Full-Proof schreef:Oogadal schreef:Bedoel ook niet dat jij daar wat hebt weg geplukt, maar de controle op fake flessen is er bij Catawiki simpelweg niet. Totaal niet, het zijn alleen de foto's die de verkoper mailt.
Beste Oogadal,
Dikke kans dat ik mijn energie verspil aan een dwangmatig reaguurder met een of meer stoornissen, so be it. Ik moet toch even reageren.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Koetsier
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast