Perfectewhisky.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Gebruikersavatar
mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2184
Lid geworden op: 12 Apr 2012, 14:40

Re: Perfectewhisky.nl

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 26 Mei 2015, 23:27

Tom2 schreef:
mer1973 schreef:Jullie worden wekelijks gepimpeld, is het niet in een winkel dat doet Den Haag het wel.

cheers, :Slainte :Proost


In mijn geval is dat Brussel. ;)


Is ook overal hetzelfde ;)
0 x

pim
Senior
Senior
Berichten: 357
Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:52

Re: Perfectewhisky.nl

Ongelezen berichtdoor pim » 27 Mei 2015, 13:03

Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen..

En als dit bedrijf een mooie fles voor een nette prijs heeft, waarom niet bestellen, iedereen verdient een 2e kans.
1 x
Afbeelding Pascal's PROOF, N&T in midden en west-Brabant.

Gebruikersavatar
Red
Actief lid
Actief lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 29 Sep 2013, 18:53
Locatie: omgeving Tilburg

Re: Perfectewhisky.nl

Ongelezen berichtdoor Red » 30 Mei 2015, 11:29

Hmm, magazijn is hier maar 5 minuutjes vandaan. Nog nooit van de site/winkel gehoord.

Toch maar een kansje geven, scheelt weer verzendkosten (en als er iets fout gaat kan ik gemakkelijk genoeg verhaal halen). ;)
0 x
"Bibo ergo sum" - I drink, therefore I am.

Gebruikersavatar
Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 622
Lid geworden op: 17 Jun 2015, 21:36
Locatie: Nijmegen

Re: Perfectewhisky.nl

Ongelezen berichtdoor Toontje » 09 Dec 2015, 23:31

In april dit jaar heb ik op hun website een flinke bestelling geplaatst. Is toen prima gegaan. Sindsdien is hun assortiment whiskies wel zeer aanzienlijk geslonken. Het is daarom maar bij één bestelling gebleven. Jammer, want volgens mij zou er niks mis mee zijn als er wat meer goede online aanbieders van whisky zouden zijn.
0 x


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten