IB: Scotch Malt Whisky Society (SMWS)
-
- Moderator
-
- Forum goeroe
Re: IB: Scotch Malt Whisky Society (SMWS)
NL. Wil ook wel eens naar Roosdaal om mijn flessen af te halen… ben al de site aan het afspeuren!
0 x
-
- Moderator
Ohja, ze zitten idd lekker centraal 

0 x
Matthijs, whiskynerd.
-
- Top bijdrager
pim schreef:Gisteren hebben we aan een tasting meegedaan,
het volgende is bij ons naar binnen gegleden.... ,
Mortlach, Auchentoschan,longmorn,Glen ord,linkwood,Ardmore, Glen Scotia, Glen Moray,glentauschers, Port charlotte, cambus(graan)Bunnahabhain , verschillende vaten en leeftijden van 11 jaar t/m 30 jaar oud, refill, sherry, first fill, hogshead effin een leuke,smakelijke proeverij, als we kunnen, zijn we er volgend jaar weer bij..complimenten aan het team van de smws.
pascal
een linkje: http://www.smws.nl/
Laatst bijgewerkt door pim op 19 maart 2012, 13:25, in totaal 1 keer bewerkt.
Was de jaarlijkse tasting in Zevenbergen, en zie mijn andere reactie en de site, lidmaatschap digitaal is e 25,-, per jaar en is niet overdreven om mooie bottelingen aan te kunnen schaffen.
pascal
Kwam de site van hun toevallig via Facebook tegen. Ken het niet, maar ik zal eens wat gaan rondneuzen op hun website...
Ik gok dat je geen welkomsgeschenk krijgt als je een digitaal lidmaatschap van 25 euro neemt.
Ook die 5 euro korting per fles zal er dan niet zijn. Maar dit is te verwaarlozen als je toch niet zoveel flessen zal gaan aanschaffen.
Keek even in de shop, maar snap er nog niet veel van (als leek).

0 x
-
- Senior
Sorry, een tijd afwezig geweest op dit prachtig forum, klopt, je krijgt geen welkomstgeschenk, lijsten, nieuwsbrief etc gaan allemaal via de digitale snelweg, je krijgt wel 5 e korting, je kunt in overleg ophalen (achter het bravis), maar voor die paar centen heb je gewoon de mogelijkheid om ib-ers aan te schaffen alsmede enkele proeverijen bij te wonen. Als je in de uk bent (lees Schotland) kun je ook terecht in Londen en leiths, wat ook een leuke ervaring kan wezen.
0 x
-
- Senior
Ben eind december lid geworden en ik word er toch wel gelukkig van.
Groot aanbod van flessen met diverse prijsklassen en smaakprofielen.
Er is voldoende te vinden dat er zeer interessant uitziet (proeven gaat beetje moeilijk via internet) en heel redelijk geprijsd is.
Wel even opletten dat de prijzen in GBP zijn
Wat betreft het lidmaatschap:
Ik heb het model met een fles whisky genomen, dat kost normaal GBP 110, maar via een code ging daar 20% vanaf en kreeg ik een fles thuis van Glen Spey (nooit gehad) en van een profiel dat ik anders nooit besteld zou hebben. Maar dus wel erg lekker is!
Deze week weer een paar flesjes besteld. lijken me sherry bommen.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/146126/glenlossie-2000-smws-4687
18 jaar oud, single cask, vatsterkte en dan omgerekend 88 euro per stuk. Dan wordt het al moeilijk om zoiets nog bij de plaatselijke slijter te vinden. Ja, met een beetje geluk van The Ultimate.
Dus, ja, ik zou mensen aanraden lid te worden, mits je je wilt verbreden en van een gokje houdt.
Het is namelijk wel zo dat flessen vaak snel zijn uitverkocht en er naast het smaakprofiel op de website (wat natuurlijk nooit negatief is) geen reviews te vinden zijn.
Groot aanbod van flessen met diverse prijsklassen en smaakprofielen.
Er is voldoende te vinden dat er zeer interessant uitziet (proeven gaat beetje moeilijk via internet) en heel redelijk geprijsd is.
Wel even opletten dat de prijzen in GBP zijn

Wat betreft het lidmaatschap:
Ik heb het model met een fles whisky genomen, dat kost normaal GBP 110, maar via een code ging daar 20% vanaf en kreeg ik een fles thuis van Glen Spey (nooit gehad) en van een profiel dat ik anders nooit besteld zou hebben. Maar dus wel erg lekker is!
Deze week weer een paar flesjes besteld. lijken me sherry bommen.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/146126/glenlossie-2000-smws-4687
18 jaar oud, single cask, vatsterkte en dan omgerekend 88 euro per stuk. Dan wordt het al moeilijk om zoiets nog bij de plaatselijke slijter te vinden. Ja, met een beetje geluk van The Ultimate.
Dus, ja, ik zou mensen aanraden lid te worden, mits je je wilt verbreden en van een gokje houdt.
Het is namelijk wel zo dat flessen vaak snel zijn uitverkocht en er naast het smaakprofiel op de website (wat natuurlijk nooit negatief is) geen reviews te vinden zijn.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
Een groot compliment voor, wat later bleek, één van de vertegenwoordigers van SMWS in Denemarken, Tonny Nielsen (TonnyFd op WB). In mijn zoektocht naar een Mortlach uit 1987 van SMWS kwam ik o.a. bij zijn WB-pagina uit. Hij had open flessen van de 76.96 en 76.124 staan en ik vroeg hem of ik 6cl samples van beide Mortlachs kon kopen. Hij was op dat moment op vakantie, maar hij zou kijken of er nog genoeg in zijn flessen zat als hij weer thuis was. Enkele weken later hebben we via WB contact gehad, waarbij hij mijn adres wilde weten en ik hem naar de kosten vroeg. Daar reageerde hij niet op, maar een tijdje daarna werd er een pakketje uit Denemarken bezorgd, met de gewenste samples. Opnieuw heb ik hem gevraagd wat ik hem verschuldigd was, maar betaling bleek niet nodig. Ik weet niet of en, zo ja, hoeveel hij voor de flessen heeft betaald, maar inclusief verzending uit Denemarken moet het pakketje toch gauw €40-50 hebben gekost. 

11 x
-
- Top bijdrager
Mermur schreef:Een groot compliment voor, wat later bleek, één van de vertegenwoordigers van SMWS in Denemarken, Tonny Nielsen (TonnyFd op WB). In mijn zoektocht naar een Mortlach uit 1987 van SMWS kwam ik o.a. bij zijn WB-pagina uit. Hij had open flessen van de 76.96 en 76.124 staan en ik vroeg hem of ik 6cl samples van beide Mortlachs kon kopen. Hij was op dat moment op vakantie, maar hij zou kijken of er nog genoeg in zijn flessen zat als hij weer thuis was. Enkele weken later hebben we via WB contact gehad, waarbij hij mijn adres wilde weten en ik hem naar de kosten vroeg. Daar reageerde hij niet op, maar een tijdje daarna werd er een pakketje uit Denemarken bezorgd, met de gewenste samples. Opnieuw heb ik hem gevraagd wat ik hem verschuldigd was, maar betaling bleek niet nodig. Ik weet niet of en, zo ja, hoeveel hij voor de flessen heeft betaald, maar inclusief verzending uit Denemarken moet het pakketje toch gauw €40-50 hebben gekost.
Geef mij zijn adres ook even.

0 x
-
- Forum goeroe
Mermur schreef:Een groot compliment ...... hebben gekost.
Ze bestaan nog, oprecht goede mensen

0 x