Pagina 1 van 4
whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 13 Mei 2014, 13:27
door whiksy
Deze online shop kwam ik nog niet tegen op het forum. Ze hebben een fraaie selectie onafhankelijke bottelingen en enkele scherpe prijzen. En een echte voorraad indicatie.
Ik heb dit weekend 2 flessen Glenfarclas Potstill Reserve 2003 besteld.
Vervolgens even mailcontact gehad, want ik was aan het brassen

waardoor de bestelling 8x door was gegeven.
Kort en duidelijk antwoord en alles opgelost. Vandaag de flessen keurig verpakt ontvangen.
Misschien kan deze shop in de geclassificeerde lijst opgenomen worden?
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 13 Mei 2014, 13:46
door johan brugge
Die stond er wel al in, maar met een andere naam en website. Ongeveer een jaar geleden (kan ook iets meer zijn) hebben ze de website vernieuwd en de domeinnaam veranderd. Vroeger noemde de shop
www.whiskystore.be.
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 15:25
door Mermur
Anderen goede ervaringen met whisky-on-line.com? Eén van de Mortlach Hart Brothers die op mijn verlanglijstje staat, is via die site te koop. Maar om een of andere reden ben ik tegenwoordig wat terughoudend om whisky te bestellen bij Belgische webshops waarvan ik de naam nog niet kende.

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 15:33
door Nickolaas
Ik heb er twee keer naar volle tevredenheid wat besteld

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 16:01
door turfsmurf
Ik heb er al een keer iets besteld en er is op dit moment nog een bestelling onderweg.
Ging allemaal prima, je kunt met iDeal betalen en de verzendkosten naar Nederland zijn niet hoog.
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 16:05
door Jorikm
Ook ik heb prima ervaringen met deze webwinkel.
Kun je met een gerust hart bestellen

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 16:29
door Mermur
Dank jullie wel voor deze reacties; die geven vertrouwen.

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 16:35
door Roland...
Ik heb er 'n aantal maanden ook 'n bestelling geplaatst. Geen problemen gehad en snelle levering. Ik zeg "doen"...
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 16:54
door Mermur
Ik twijfel intussen niet meer over daar bestellen of niet, maar nog wel tussen de Mortlach 1991-2014 HB die ze bij whisky-on-line hebben en de 1990-2013 HB (54,4%) die nog bij enkele Duitse webshops te koop is. Als de ervaringen van Ben87 positief zijn, wordt het waarschijnlijk de eerste. Ik heb in ieder geval zojuist geprobeerd 'm te reserveren.
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 17:18
door johan brugge
Mermur schreef:Ik twijfel intussen niet meer over daar bestellen of niet
Ik bestel daar al een paar jaar en ik heb enkel maar goede ervaringen.
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 17:36
door Pellie
Hier ook alleen maar positieve ervaringen. Vooral ook snelle verzending!
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 17:45
door Bimbam
Heb hier een tijdje geleden ook een fles besteld. Goed verpakt en snel geleverd. Kortom: goede ervaring.
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 18:39
door johan brugge
Pellie schreef:Hier ook alleen maar positieve ervaringen. Vooral ook snelle verzending!
Ik bestel daar nu al zo'n 7 tot 8 jaar (denk ik) en vroeger kwamen ze mijn flessen zelfs in persoon aan huis leveren.
Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 18:51
door Pellie
johan brugge schreef:Pellie schreef:Hier ook alleen maar positieve ervaringen. Vooral ook snelle verzending!
Ik bestel daar nu al zo'n 7 tot 8 jaar (denk ik) en vroeger kwamen ze mijn flessen zelfs in persoon aan huis leveren.
Ow echt joh?? Dat heb ik nog niet mogen meemaken haha...

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover
Geplaatst: 25 Jun 2015, 19:24
door svennie
Ik heb er ook al 1 keer besteld maar ben de fles zelf gaan afhalen.