defeatless schreef:Reichenbach schreef:En wie zegt dat je jezelf eerst voor MOET stellen voordat je iets post? Dat heb je zelf waarschijnlijk ook niet gedaan.
Niemand. Maar dat heb ik wel gedaan.
Als ik in je historie kijk was het je tweede post.

defeatless schreef:Reichenbach schreef:En wie zegt dat je jezelf eerst voor MOET stellen voordat je iets post? Dat heb je zelf waarschijnlijk ook niet gedaan.
Reichenbach schreef:defeatless schreef:Reichenbach schreef:En wie zegt dat je jezelf eerst voor MOET stellen voordat je iets post? Dat heb je zelf waarschijnlijk ook niet gedaan.
Cask1988 schreef:Read and get enlighted
HWF VBT-8: Sample 3 (11 t/m 17 oktober)
Dit was mijn spreekbeurt. En klaar. Ander onderwerp.
Reichenbach schreef:defeatless schreef:Reichenbach schreef:En wie zegt dat je jezelf eerst voor MOET stellen voordat je iets post? Dat heb je zelf waarschijnlijk ook niet gedaan.
Volgens mij geen chinees.Cask1988 schreef:Back on topic zou ik zeggen
Cask1988 schreef:Er lopen 2 katten door de woestijn, zegt de 1 tegen de ander: ‘weet jij hoevaak de wielen van de bus draaien? ‘Jazeker’ zegt de ander! ‘Een theezakje! Want witte batterijen zijn duurder dan een inktvis’
Nickolaas schreef:Ik ben net toch maar voor de Elchies Malt gegaan.
Jimbeau schreef:Nickolaas schreef:ik heb die vorige elchies (#83 geloof ik..) - wellicht zin om tegen bottletijd een flesje te swappen?
Mermur schreef:Zijn er hier mensen die getwijfeld hebben over de Benrinnes 2014 #316207, met name om dat één vatdeel 5 flessen omvat? Er zijn nog 8 delen beschikbaar en ik twijfel om alsnog een deel aan te schaffen (gezien mijn positieve ervaringen met Benrinnes op ex-bourbon), maar zou dat liever samen met één of twee anderen doen, zodat ik zelf 2-3 flessen zou krijgen. Stuur maar een pb als je gezamenlijk een vatdeel van deze Benrinnes zou willen kopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast