Vatencollectief casQueteers.com

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Harrie » 26 Nov 2020, 17:38

Ik heb ingetekend op een deel Linkwood en een deel Glenturret (naast wat ik er nog heb liggen...). :cool:
Laatst gewijzigd door Harrie op 26 Nov 2020, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3764
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 26 Nov 2020, 19:24

Ook weer overstag gegaan ja :shock: Die Linkwood vond ik toch wel erg interessant :bigsmile
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 759
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Roland... » 27 Nov 2020, 07:12

Hoe gaat het eigenlijk wanneer iemand achteraf, zijn of haar deeltjes met iemand anders deelt?
Moet dat via Adrie of Willem geregeld worden, of gewoon tussen de personen onderling?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3764
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 27 Nov 2020, 07:44

Roland... schreef:Hoe gaat het eigenlijk wanneer iemand achteraf, zijn of haar deeltjes met iemand anders deelt?
Moet dat via Adrie of Willem geregeld worden, of gewoon tussen de personen onderling?


Het delen van vatdelen doe je idd onderling. Als je het heel graag wilt kan je de cqs vragen om een aangepast certificaat te laten maken maar m.i. niet nodig. Enerzijds zijn zij al druk genoeg, anderzijds gaat zoiets ook op basis van goed vertrouwen. Je betaald bovendien nu ook alleen maar de eerste ‘helft’ en tijdens het bottelen de andere. Degene die het certificaat op zn naam heeft, heeft er dus ook nog wel een financieel belang bij om jou te leveren. :)

Ik participeer met een groepje inmiddels in 20 vatenplannen. Wij houden een gedeelde spreadsheet bij waarin we terug kunnen vinden welk vatdeel, wie mee doen en voor hoeveel flessen, of de inschrijving door iedereen betaald is en hoeveel er +/- nog betaald moet worden bij bottelen. Werkt al een paar jaar prima :goedgedaan
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 759
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Roland... » 27 Nov 2020, 20:13

Cask1988 schreef:Het delen van vatdelen doe je idd onderling. Als je het heel graag wilt kan je de cqs vragen om een aangepast certificaat te laten maken maar m.i. niet nodig. Enerzijds zijn zij al druk genoeg, anderzijds gaat zoiets ook op basis van goed vertrouwen. Je betaald bovendien nu ook alleen maar de eerste ‘helft’ en tijdens het bottelen de andere. Degene die het certificaat op zn naam heeft, heeft er dus ook nog wel een financieel belang bij om jou te leveren. :)

Ik participeer met een groepje inmiddels in 20 vatenplannen. Wij houden een gedeelde spreadsheet bij waarin we terug kunnen vinden welk vatdeel, wie mee doen en voor hoeveel flessen, of de inschrijving door iedereen betaald is en hoeveel er +/- nog betaald moet worden bij bottelen. Werkt al een paar jaar prima :goedgedaan


Helder, dank je :goedgedaan
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3764
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 02 Dec 2020, 18:40

Leuke clynelish zometeen. Ik denk alleen dat ik m toch maar even laat lopen. Keuzes keuzes keuzes :shock:
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2947
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 02 Dec 2020, 18:59

Klonk goed. Bestellen ging makkelijk, dus ik doe lekker mee :bigsmile
1 x

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1874
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 02 Dec 2020, 19:01

5 voor 7 voor de zekerheid alvast gekeken en hij stond er al op.
Gelukkig op tijd dus. Gaat weer hard deze
2 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

JvR
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 889
Lid geworden op: 30 Apr 2016, 23:30

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor JvR » 02 Dec 2020, 19:04

Cask1988 schreef:Leuke clynelish zometeen. Ik denk alleen dat ik m toch maar even laat lopen. Keuzes keuzes keuzes :shock:


Ik pas ook, maar een gevaarlijke nieuwe wending heeft de hobby gekregen. Wekelijks fomo nu (en jezelf wijs maken dag je eigenlijk geld bespaard).
1 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Harrie » 02 Dec 2020, 19:11

Heb ook maar weer een deeltje aangeschaft :)
0 x
Afbeelding

braamr
Senior
Senior
Berichten: 163
Lid geworden op: 12 Okt 2016, 10:40

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor braamr » 02 Dec 2020, 19:18

Zodra Clynelish in beeld komt zit er bij mij geen rem meer op. Vind het ook altijd leuk om 2 verschillende vaatjes in een deel te hebben. Geen twijfel en weer meegedaan.
1 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3764
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 02 Dec 2020, 19:18

JvR schreef:Ik pas ook, maar een gevaarlijke nieuwe wending heeft de hobby gekregen. Wekelijks fomo nu (en jezelf wijs maken dag je eigenlijk geld bespaard).

En dat gebruik je als onderbouwing naar de vrouw om een dag later dubbel zoveel uit te kunnen geven :P
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

andre8x8
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 519
Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 02 Dec 2020, 19:43

Ik ben ook weer ingestapt.
Wat ik wel weer enigszins vreemd vind is dat deze in 2010 op het vat is gegaan en nog enkele jaren blijft liggen.
Het andere Clynelish vat (1462) is van 2000 en wordt pas in 2025 gebotteld. Niet dat ik dat erg vind hoor, over pakembeet 5 jaar heb ik een 25 jaar oude Clynelish op de plank :yes
0 x
Afbeelding

JvR
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 889
Lid geworden op: 30 Apr 2016, 23:30

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor JvR » 02 Dec 2020, 19:48

andre8x8 schreef:Ik ben ook weer ingestapt.
Wat ik wel weer enigszins vreemd vind is dat deze in 2010 op het vat is gegaan en nog enkele jaren blijft liggen.
Het andere Clynelish vat (1462) is van 2000 en wordt pas in 2025 gebotteld. Niet dat ik dat erg vind hoor, over pakembeet 5 jaar heb ik een 25 jaar oude Clynelish op de plank :yes



Nice. Wanneer aangeschaft?
0 x

andre8x8
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 519
Lid geworden op: 03 Mar 2012, 17:01

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 02 Dec 2020, 19:55

20 mei van dit jaar.
1 x
Afbeelding


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten