Vatencollectief casQueteers.com

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Gebruikersavatar
Greenmachine
Senior
Senior
Berichten: 258
Lid geworden op: 10 Sep 2016, 14:18
Locatie: Omgeving Rotterdam

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Greenmachine » 18 Sep 2020, 19:56

Tris schreef:Tja, welke wachttijd heb je over voor welk eindresultaat, het aankopen van nog rijpende vatdelen is natuurlijk altijd een wisselwerking tussen ondermeer deze factoren.


Ook van belang is hoeveel wachttijd je zelf nog over hebt ;)
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5372
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor henri » 18 Sep 2020, 20:04

Cask1988 schreef:Ik voel een range share aankomen! :bigsmile Zou ik zeker in geïnteresseerd zijn. Roelof....! :respect


range share..? roelof..?
nee man wordt lastig met elgin, en zoals erik al zei.. voor elgin's moet je maar in mn lijstje duiken ;)
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 18 Sep 2020, 20:19

henri schreef:
Cask1988 schreef:Ik voel een range share aankomen! :bigsmile Zou ik zeker in geïnteresseerd zijn. Roelof....! :respect


range share..? roelof..?
nee man wordt lastig met elgin, en zoals erik al zei.. voor elgin's moet je maar in mn lijstje duiken ;)


We’ll be right back after the commercial break:

Afbeelding

:P
3 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5372
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor henri » 18 Sep 2020, 20:23

Cask1988 schreef:...

neuh.. ik had alleen in dit geval het idee dat je reageerde op/naar de verkeerde
( of gewoon de basisrange van elgin niet kent - die er ook niet is dus ;) )
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 18 Sep 2020, 20:27

henri schreef:
Cask1988 schreef:...

neuh.. ik had alleen in dit geval het idee dat je reageerde op/naar de verkeerde
( of gewoon de basisrange van elgin niet kent - die er ook niet is dus ;) )


Haha nee hoor dat weet ik :D Maar ik denk ik gooi er eens een voorstel in voor een leuke IB ‘range’ share Elgin. Weer eens wat anders!
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5372
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor henri » 18 Sep 2020, 20:30

Cask1988 schreef:
henri schreef:
Cask1988 schreef:...

neuh.. ik had alleen in dit geval het idee dat je reageerde op/naar de verkeerde
( of gewoon de basisrange van elgin niet kent - die er ook niet is dus ;) )


Haha nee hoor dat weet ik :D Maar ik denk ik gooi er eens een voorstel in voor een leuke IB ‘range’ share Elgin. Weer eens wat anders!


zoals gezegd.. die vind je dus bij mij in de lijst ;)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2015
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 19 Sep 2020, 00:40

Cask1988 schreef:Haha nee hoor dat weet ik :D Maar ik denk ik gooi er eens een voorstel in voor een leuke IB ‘range’ share Elgin. Weer eens wat anders!


Tja, Glen Elgin gaat inderdaad niet lukken voor de range share. Daar is niet genoeg OB aanbod van. IB zou wel kunnen, maar juist voor wat meer aandacht voor de OB's ben ik de range share ooit begonnen.

Maar eh, dit gaat hier enstig :offtopic.
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 19 Sep 2020, 01:15

Freezeroz schreef:
Maar eh, dit gaat hier enstig :offtopic.


Goed punt :gnif
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 19 Sep 2020, 02:34

On topic; heeft iemand al mail gehad wat betreft het distributie voorstel en betaalverzoek van het laatste deel voor de Orkney Malt? Willem schreef deze week in z'n Facebook post op 16 september dat dit ‘morgen’ zou volgen maar ik heb nog niets gezien in mn mail. Nu zou ik dat heel goed kunnen begrijpen ivm z’n privé situatie, maar als anderen hier al wel die mail hebben gekregen, moet ik er dus even achter aan want dan gaat er iets mis...
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

fritsk
Senior
Senior
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 Mar 2020, 20:19

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor fritsk » 19 Sep 2020, 15:32

Cask1988 schreef:On topic; heeft iemand al mail gehad wat betreft het distributie voorstel en betaalverzoek van het laatste deel voor de Orkney Malt? Willem schreef deze week in z'n Facebook post op 16 september dat dit ‘morgen’ zou volgen maar ik heb nog niets gezien in mn mail. Nu zou ik dat heel goed kunnen begrijpen ivm z’n privé situatie, maar als anderen hier al wel die mail hebben gekregen, moet ik er dus even achter aan want dan gaat er iets mis...


Ik heb een mailtje gehad.
Spam checken en anders toch voorzivctig Willem lastig vallen?
0 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 19 Sep 2020, 16:10

fritsk schreef:Ik heb een mailtje gehad.
Spam checken en anders toch voorzivctig Willem lastig vallen?


Met gepast respect en geduld gedaan. Kwam er nog aan zei hij. Ik gok dat het dus geen groepsmail is maar individueel gericht. En dan zal t iets met alfabetische volgorde zijn. De V zit niet echt vooraan :bigsmile
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 22 Sep 2020, 16:29

Kan iemand al iets zinnigs zeggen over de neus, smaak en geur? Ik krijg ze morgen geleverd maar ben erg benieuwd naar de eerste meningen :D
0 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Ardking
Senior
Senior
Berichten: 442
Lid geworden op: 06 Feb 2019, 13:35

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Ardking » 05 Okt 2020, 19:26

Cask1988 schreef:Kan iemand al iets zinnigs zeggen over de neus, smaak en geur? Ik krijg ze morgen geleverd maar ben erg benieuwd naar de eerste meningen :D


Iemand um al open? Bevindingen?
1 x
"Volo et Valeo"

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4858
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 05 Okt 2020, 20:25

Wat is toch die ‘angst’ om een fles die bedoeld is om te drinken open te trekken? Ik kan wel m’n mening gaan geven, maar kijk op Whiskybase; Paul onderschrijft eerst de notes van cQS met de melding ‘my review will follow’ en post later ook z’n eigen review die daar zo ongeveer haaks opstaat.... :Scratch

Ik kan de notes van cQs onderschrijven, met de opmerking dat dit typisch een dram is die zowel een tijdje ontkurkt moet zijn en die ook in je glas (nu nog) best veel tijd nodig heeft te ontwikkelen. Peat? No way. Tannines? Echt niet. (En ik ben daar extreem gevoelig voor)
Geef je m niet de tijd dan denk je, oké, wel aardig, niet heel complex. Geef je m wel de tijd en warmte dan is ie een stuk mooier in balans en dan komen de meer subtiele sherry tonen ook naar voren.

Open trekken dus. :Party
8 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3765
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 05 Okt 2020, 22:35

Fles 1 staat open en is al een eind leeg. Meerdere drams gehad, nog geen tijd om een uitgebreider smaaknootje te maken op WB maar mn eerste indruk is in ieder geval goed. Een lekker ‘vuil’ en aards HPtje met subtiele sherry tonen en een dram die je lekker ff de tijd moet geven in het glas. Geen water maar handwarmte werkte hier tot nu toe prima :goedgedaan ik zou m wel classificeren als een typische HP denk ik. :)
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten