Dramtime.nl - (voorheen Whiskyslijter.nl)
-
rborghmans
- Senior

Dramtime.nl - (voorheen Whiskyslijter.nl)
Heeft er iemand ervaring met de site whiskyslijter.nl ?
Ik zie een aantal flessen staan met een mooie prijs en vroeg me af of iemand hier al iets besteld heeft ?
Ik zie een aantal flessen staan met een mooie prijs en vroeg me af of iemand hier al iets besteld heeft ?
Laatst gewijzigd door Piet op 23 Jan 2013, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast is nu Dramtime
Reden: Titel aangepast is nu Dramtime
0 x
Re: Whiskyslijter.nl
Gezien de menu's in het engels en pagina's zoals deze zou ik nog maar even voorzichtig zijn. Deze site is overduidelijk nog niet af. Om nog maar niet te spreken van het over-gecomprimeerde logo...
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Ik zie de site in mijn history van twee jaar geleden, op Facebook en in Google Search results.
Lijkt op één groot experiment. Ik ben er vrij zeker van dat bestellen je daar niet gaat lukken.
Vandaar dat de site niet in onze geclassificeerde lijsten staat.
Lijkt op één groot experiment. Ik ben er vrij zeker van dat bestellen je daar niet gaat lukken.
Vandaar dat de site niet in onze geclassificeerde lijsten staat.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Administratieve contactpersoon piment@zeelandnet.nl
Registrar:
Willem Buytewechstraat 40
3024BN ROTTERDAM
Nederland
Datum registratie 2010-11-26
Datum laatste wijziging 2011-12-01
Lijkt me dus inderdaad (weer) een mislukt (onderschat?) experiment. Maar wat niet is kan nog komen.
http://www.dranken24.nl. All Rights Reserved. En die bestaat niet
Registrar:
Willem Buytewechstraat 40
3024BN ROTTERDAM
Nederland
Datum registratie 2010-11-26
Datum laatste wijziging 2011-12-01
Lijkt me dus inderdaad (weer) een mislukt (onderschat?) experiment. Maar wat niet is kan nog komen.
http://www.dranken24.nl. All Rights Reserved. En die bestaat niet

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
De combinatie "piment zeelandnet" komt veelal uit bij http://www.piment.nl/; Piment Horeca...
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Op 21 augustus stuurde Aeilke Muthert onderstaande mailing door, nadat ik hem iets vroeg over het huidige assortiment op deze site. Ik wist namelijk dat hij van Muthert was, ik heb er zelfs vorig jaar nog een Rosebank 12 Flora&Fauna gekocht.
Beste klanten, relaties en whiskyliefhebbers,
Sinds 1,5 jaar gebruiken wij de site whiskyslijter.nl voor onze online whisky verkopen. Helaas is de site whiskyslijter.nl reeds gedurende een (te) lange tijd uit de lucht met daarbij weinig zicht op verandering van deze situatie op de korte termijn. Wij hebben de contacten met de hoster/eigenaar verbroken en zullen in de komende periode een eigen whisky site ontwikkelen. Zodra deze in de lucht is laten wij u dat weten. In de tussentijd zijn wij natuurlijk altijd bereikbaar via de site van www.fransmuthert.nl , ons blog blog.fransmuthert.nl , per mail aeilke@fransmuthert.nl en/of telefonisch onder het nummer 0599-613121.
Met vriendelijke groet,
Úw topSlijter, Aeilke Muthert
0 x
Re: Dramtime.nl - (voorheen Whiskyslijter.nl)
Whiskyslijter.nl schreef:vanaf 1 februari 11.00 uur gaan wij verder als whisky webwinkel http://www.dramtime.nl
http://twitter.com/DramTimeNL
0 x
Klopt, vanaf 1 februari openen we onze nieuwe webshop http://dramtime.nl. Ook zullen we regelmatig proberen om reviews en blogs te schrijven op ons weblog http://blog.fransmuthert.nl.
Whiskyslijter.nl deden we in samenwerking met een 3de persoon (Piment Zeeland) die verantwoordelijk was voor het operationeel houden van de webshop en de contacten met de hosting provider. Regelmatig was de site meerdere dagen onbereikbaar en als we daarover contact zochten met deze man kregen we vaak geen of pas de volgende dag een reactie. (waarna het soms nog dagen duurde voor de site weer bereikbaar was). Derhalve hebben we besloten om ons verlies te nemen en met een schone lei en zonder tussenpersoon opnieuw te beginnen onder de naam DramTime.nl.
Gr,
Enrico Klein
namens Slijterij Frans Muthert
Whiskyslijter.nl deden we in samenwerking met een 3de persoon (Piment Zeeland) die verantwoordelijk was voor het operationeel houden van de webshop en de contacten met de hosting provider. Regelmatig was de site meerdere dagen onbereikbaar en als we daarover contact zochten met deze man kregen we vaak geen of pas de volgende dag een reactie. (waarna het soms nog dagen duurde voor de site weer bereikbaar was). Derhalve hebben we besloten om ons verlies te nemen en met een schone lei en zonder tussenpersoon opnieuw te beginnen onder de naam DramTime.nl.
Gr,
Enrico Klein
namens Slijterij Frans Muthert
0 x
Mooie site!
Eén aanmerking (heb even snel wat rondgeklikt): het prijslabel neemt op thumbnails wel èrg veel plek in waardoor soms stukken fles of doos verdwijnen die ik wel graag had gezien. Ik moet de fles wel herkennen voor ik wil weten wat hij kost
Eén aanmerking (heb even snel wat rondgeklikt): het prijslabel neemt op thumbnails wel èrg veel plek in waardoor soms stukken fles of doos verdwijnen die ik wel graag had gezien. Ik moet de fles wel herkennen voor ik wil weten wat hij kost
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Dankzij sponsoring van de VBT-8 heb ik eigenlijk voor het eerst van dramtime.nl gehoord. Van de week voor het eerst een bestelling gedaan, en ik kan niet anders zeggen dan dat het een prima ervaring was!
Mooi assortiment whisky's en aanverwante artikelen, en ook een zeer ruim assortiment met scherp geprijsde samples.
Communicatie en afhandeling verliep zeer vlot.
Ik kon zelfs nog iets toevoegen aan mijn bestelling (had natuurlijk weer te vroeg op betalen geklikt, en ontdekte daarna nog weer heel veel nieuws op de site
) terwijl deze eigenlijk al klaar voor verzenden stond, prima service dus.
Ik heb er vanaf nu weer een 'adresje' bij
Mooi assortiment whisky's en aanverwante artikelen, en ook een zeer ruim assortiment met scherp geprijsde samples.
Communicatie en afhandeling verliep zeer vlot.
Ik kon zelfs nog iets toevoegen aan mijn bestelling (had natuurlijk weer te vroeg op betalen geklikt, en ontdekte daarna nog weer heel veel nieuws op de site
) terwijl deze eigenlijk al klaar voor verzenden stond, prima service dus.Ik heb er vanaf nu weer een 'adresje' bij

3 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

ja alleen raar dat ze nog eens btw extra tellen op de verzendkosten van post nl... Heb daar een opmerking over geplaats maar geen antwoord over gekregen... en dan ook nog een toeslag via paypall waar andere dit gratis aanbieden.....
ik betaal graag via paypall om verschillende redenen dus met de korting van vbt en de flessen die ik wilde hebben, minus de korting plus toeslagen is mijn voordeel 1,87 euro.... ja pfff dan is de noodzaak ook weg om op korte termijn te bestellen.
ik betaal graag via paypall om verschillende redenen dus met de korting van vbt en de flessen die ik wilde hebben, minus de korting plus toeslagen is mijn voordeel 1,87 euro.... ja pfff dan is de noodzaak ook weg om op korte termijn te bestellen.
1 x
daytona955 schreef:ja alleen raar dat ze nog eens btw extra tellen op de verzendkosten van post nl...
Ha ja, dáár heb je een punt ja. Zag ik ook op de bon, 6,95 neerzetten maar eigenlijk is er 8 euro en een beetje in rekening gebracht. Dat is inderdaad vreemd maar ik vond het dan voor een euro en een beetje de moeite niet om daar nog over te klagen.
Maar vanuit jouw standpunt snap ik je wel ja.
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Dre schreef:daytona955 schreef:ja alleen raar dat ze nog eens btw extra tellen op de verzendkosten van post nl...
Ha ja, dáár heb je een punt ja. Zag ik ook op de bon, 6,95 neerzetten maar eigenlijk is er 8 euro en een beetje in rekening gebracht. Dat is inderdaad vreemd maar ik vond het dan voor een euro en een beetje de moeite niet om daar nog over te klagen.
Maar vanuit jouw standpunt snap ik je wel ja.
ja gevraagd na een antwoord waarom ze dit doen? is het een bug in de web winkel software of is het gewoon bewust... noem het dan handelings kosten.....
maar ja het zijn de kleine dingetjes die het doen bij mij.... die euro boeit me niet maar wel de manier waarop
1 x