De Drankenier - www.dedrankenierijmuiden.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Piet
Moderator
Moderator

De Drankenier - www.dedrankenierijmuiden.nl

Ongelezen berichtdoor Piet » 19 Apr 2012, 13:35

Uit Balmenach, Braeval, Allt A Bhainne: Deerstalker van Aberko.
Piet schreef:
ronjohan schreef:Geachte allemaal . ik lees over de Deerstalkler maar die prijs van 99,99 is zeker aan de hoge kant, wij hebben deze serie ook in de winkel staan de 10 jaar voor 29,95, de 15 jaar voor 39,95 en de 18 jaar voor 49,95. http://www.dedrankenierijmuiden.nl cheers,.

De drankenier, die ken ik nog niet. Ik zal je site eens gaan bekijken.

In elk geval welkom Ron en Johan (?) je bent het 1000-ste forumlid :hoera

De website werkt wat lastig, wat heet ? In elk geval met Firefox en Chrome.
Als ik b.v vanaf de Menu-optie Assortiment naar beneden ga om Whisky te selecteren kan ik dat niet snel genoeg doen en is het menu al weer ingeklapt :HitHead
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Matti
Moderator
Moderator

Re: De Drankenier - www.dedrankenierijmuiden.nl

Ongelezen berichtdoor Matti » 19 Apr 2012, 15:46

Piet schreef:De website werkt wat lastig, wat heet ? In elk geval met Firefox en Chrome.
Als ik b.v vanaf de Menu-optie Assortiment naar beneden ga om Whisky te selecteren kan ik dat niet snel genoeg doen en is het menu al weer ingeklapt :HitHead

Hmm, hier werkt hij wel goed (in Chrome 19 en IE9). Ik stoor me wel aan de totaal overbodige/contra-intuitieve 'slide-in'-overgangetjes :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 19 Apr 2012, 15:57

Matti schreef:Hmm, hier werkt hij wel goed (in Chrome 19 en IE9). Ik stoor me wel aan de totaal overbodige/contra-intuitieve 'slide-in'-overgangetjes :)

Punt is dat ik nooit met een MAXIMIZED-Browser window werk, dan gaat het wel goed. De Contact optie komt links onderin de menu-bar te staan en neemt de controle min of meer over...
Of ik nu Whisky of Jenever wil, ik krijg altijd het contactformulier :HitHead :HitHead
Veel te veel en brede menu-bar opties (vooruit dan maar gelijk de oplossing).

.... overigens denk ik niet veel te missen want de meeste pagina's zijn (nog?) leeg :Scratch
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 19 Apr 2012, 16:10

Ja hoor in IE9 en Safari is het net zo.
Maak je browser-window maar wat kleiner, maar wel zodat de inhoud nog ruim past. Beginnersfoutje.
All mijn browsers openen in die maat.
0 x

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 19 Apr 2012, 16:25

Piet schreef:Ja hoor in IE9 en Safari is het net zo.
Maak je browser-window maar wat kleiner, maar wel zodat de inhoud nog ruim past. Beginnersfoutje.
All mijn browsers openen in die maat.

Er staat inderdaad bijzonder weinig info voor de hoeveelheid pagina's :gnif

En het menu-probleem is inderdaad simpel op te lossen door een vaste breedte mee te geven aan datzelfde menu...
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”