www.DrankDozijn.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
luckyacehigh
Actief lid
Actief lid

Re: www.DrankDozijn.nl

Ongelezen berichtdoor luckyacehigh » 12 Mei 2017, 14:09

luckyacehigh schreef:Ik had laatst de donderdagdeal gekocht, meteen 3 stuks voor wat vrienden. De Bowmore 18 was dat. Vind ik op alle 3 de dozen dikke zwarte vingerafdrukken, iemand heeft ze dus staan inpakken met vieze handen. Nu vond ik het in dit geval niet zo erg, daar de flessen allen open gaan. Maar wat als je hem zou kopen als verzamelaar, zou je hem dan nog kunnen terugsturen?
BTW, bowmore 18 is erg lekker, jammer dat ie maar op 46% is gebotteld. Naast het geweld van een drietal kavalans waaronder de vinho barrique verdwijnt de bowmore op de achtergrond.

Foutje, bowmore is zelfs op 43 % gebotteld. Bedankt voor je reactie, klinkt idd vrij logisch ;-)
0 x

time4whisky
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor time4whisky » 12 Mei 2017, 14:15

Zeer tevreden over drankdozijn.
Via de mail altijd snel respons en ook een antwoord waar je wat aan hebt.
Ook wel eens gebeld met Berry en altijd meteen aktie.
0 x

zormik
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor zormik » 14 Mei 2017, 01:26

Ik heb een dubbel gevoel bij mega online zaken zoals drankdozijn. Langs de ene kant zijn de prijzen voor standaardbottelings superscherp maar langs de andere maken ze het wel heel moeilijk voor de kleine slijter en dat is toch nog altijd een groot deel vh plezier: kunnen langsgaan bij een slijter met een echte passie voor whisky.

Ik koop er nog maar hoogst uitzonderlijk. Ik geef liever die paar euros extras uit aan een winkel waar je niet enkel de fles krijgt maar ook de passie er bovenop. Tenzij het prijsverschil echt belachelijk groot wordt natuurlijk.
2 x
Afbeelding

Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 14 Mei 2017, 06:52

Peter87 schreef:
Whisky-ettenleur schreef:Ik vind de klantgerichtheid bij hun top!

Die verhuisdoos.....dat is waardeloos inderdaad. Zeker als je maar 1 of 2 (of 3) flessen besteld.
Maar goed, beter dan niets natuurlijk. :D

Ik vind die verhuisdoos juist top. Kan ik mooi de flessen die niet in mijn kast passen in opbergen.

Sterker nog, zou er graag wat leeg bij willen bestellen... :bigsmile
2 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

Breedút_Genietsje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 15 Mei 2017, 16:27

Ik voel me altijd wat bezwaard om maar één flesje te bestellen...

Natuurlijk vinden ze het niet erg als ik meer zou bestellen,
maar dat vind m'n vriendin niet goed laat m'n portemonnee niet toe...
0 x
Breedút Genietsje

Roland...
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Roland... » 15 Mei 2017, 17:59

Breedút_Genietsje schreef:Ik voel me altijd wat bezwaard om maar één flesje te bestellen...

Natuurlijk vinden ze het niet erg als ik meer zou bestellen,
maar dat vind m'n vriendin niet goed laat m'n portemonnee niet toe...

Dan is het tijd voor 'n nieuwe vriendin!!
0 x
"Red Bull May Give You Wings, But Whisky Gives You Balls!"
Don't Take Your Organs To Heaven, Heaven Knows We Need Them Here...

https://www.whiskybase.com/profile/roland/collection

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 15 Jun 2017, 22:15

Ik zie net trouwens dat Drankdozijn opeens ook een aantal Ultimates/van Weesjes in het assortiment heeft opgenomen :o .
Had eerder ook al eens twee verdwaalde Signatory Vintages aangetroffen.
Interessante ontwikkelingen...
0 x

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 12 Jul 2017, 11:03

Nu blijkbaar ook een aantal flessen uit de Flora & Fauna-serie met korting:

https://drankdozijn.nl/groep/whisky?filter=flora-fauna
0 x

gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 12 Jul 2017, 19:38

Tottenham schreef:Nu blijkbaar ook een aantal flessen uit de Flora & Fauna-serie met korting:

https://drankdozijn.nl/groep/whisky?filter=flora-fauna

Dat is echt een super scherpe aanbieding. Zie dat er bij een aantal ook maar 1 per klant besteld kunnen worden. Helaas ontbreekt de Speyburn :cool:
0 x

MuziekDrank
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor MuziekDrank » 23 Jan 2019, 11:01

I see dead threads, like...all the time...

Een mooi excuus om D12 een pluim te geven (dit in tegenstelling tot een andere winkel waar ik waarschijnlijk nooit meer iets koop, ook al mochten zij goedkoper zijn).

Mijn D12 bestelling bleef hangen bij het depot van PostNL. Na een paar dagen wachten heb ik contact gezocht met de klantenservice van D12. Kort verhaal nog korter, in mijn belang hebben zij direct een nieuw product verzonden met het verzoek de ander niet te accepteren mocht deze alsnog geleverd worden. Zij gaan zelf contact opnemen met PostNL over het hoe of waarom. Klasse...
2 x

Ernestoo
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Ernestoo » 23 Jan 2019, 11:50

MuziekDrank schreef:I see dead threads, like...all the time...

Een mooi excuus om D12 een pluim te geven (dit in tegenstelling tot een andere winkel waar ik waarschijnlijk nooit meer iets koop, ook al mochten zij goedkoper zijn).

Mijn D12 bestelling bleef hangen bij het depot van PostNL. Na een paar dagen wachten heb ik contact gezocht met de klantenservice van D12. Kort verhaal nog korter, in mijn belang hebben zij direct een nieuw product verzonden met het verzoek de ander niet te accepteren mocht deze alsnog geleverd worden. Zij gaan zelf contact opnemen met PostNL over het hoe of waarom. Klasse...

Dat is netjes!
En iemand op het depot heeft een hele fijne middag ;)
0 x

WhiskyLiam
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor WhiskyLiam » 19 Feb 2019, 14:17

Ook hier een recente zeer goede ervaring met D12. De verzendmaatschappij in Duitsland was 3x aan de deur geweest bij mij, 3x was ik thuis, dus ze zijn of de bel vergeten in te drukken of het was laat en de bezorger wilde naar huis. Ook geen "we hebben u gemist" (maar dan in het Duits) briefje. Uiteindelijk besloten ze de zending terug te sturen naar D12, hoewel er in mijn woonplaats ook gewoon een afhaalstation is van de desbetreffende maatschappij.

Na goed, snel en vriendelijk contact met de klantenservice van D12 hebben ze mij toegezegd dat zodra de zending retour was gekomen hij zonder extra kosten wederom verzonden zou worden. Bleek bij terugkomst een bijgvoegde sample te zijn gebroken, hebben ze deze vervangen voor een 4x duurdere sample, ook op hun kosten. En door alle heisa ook nog een tegoedbon voor gratis verzending gekregen.

D12 is top!
6 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”