www.DrankDozijn.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
fxman
Senior
Senior

Re: www.DrankDozijn.nl

Ongelezen berichtdoor fxman » 18 Jan 2017, 23:20

Peter87 schreef:
Whisky-ettenleur schreef:Ik vind de klantgerichtheid bij hun top!

Die verhuisdoos.....dat is waardeloos inderdaad. Zeker als je maar 1 of 2 (of 3) flessen besteld.
Maar goed, beter dan niets natuurlijk. :D

Ik vind die verhuisdoos juist top. Kan ik mooi de flessen die niet in mijn kast passen in opbergen.

Yep, mooie manier om de flessen veilig en droog in d kelder op te slaan. Prima doosjes!
0 x

Dr.rick
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dr.rick » 19 Jan 2017, 09:43

Peter87 schreef:

Die verhuisdoos.....dat is waardeloos inderdaad. Zeker als je maar 1 of 2 (of 3) flessen besteld.

Ik vind die verhuisdoos juist top. Kan ik mooi de flessen die niet in mijn kast passen in opbergen.

Laatst letterlijk gebruikt als verhuisdoos. Heeft het prima doorstaan, maar handvatten waren op een begeven moment kapot.
0 x

Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 19 Jan 2017, 10:01

Dr.rick schreef:
Peter87 schreef:

Laatst letterlijk gebruikt als verhuisdoos. Heeft het prima doorstaan, maar handvatten waren op een begeven moment kapot.

Dan is het zeker handig.

Persoonlijk gezien zijn het twee dingen die bij mij niet voor gaan komen. :bigsmile
0 x
Afbeelding

Dr.rick
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dr.rick » 19 Jan 2017, 10:04

Whisky-ettenleur schreef:
Dr.rick schreef:
Peter87 schreef:

Dan is het zeker handig.

Persoonlijk gezien zijn het twee dingen die bij mij niet voor gaan komen. :bigsmile

Had ik al gezegd, verhuisdoos van mn collectie :P jammer dat ik er maar 1 had. Het was iedere keer 1 doosje meenemen namelijk nu.
1 x

inactive001
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor inactive001 » 30 Jan 2017, 12:18

Prima webshop, prima prijzen. Goede service.

Maar een opmerking in zijn algemeenheid: ik haat verzendkosten. Vind als ergens voor meer dan 50 euro besteld of 100 euro, gratis verzending toch wel mag...Andere webshops kunnen het ook. :duimop I.p.v. heel de doos vol. 12 flessen is nogal. Bijvoorbeeld hadden ze HP ice in de aanbieding met gratis verzending, maar de fire (bijna zelfde bedrag) toch verzendkosten... :shock:

Snap best dat verzendingen kosten met zich meebrengen, maar reken dat maar door over de scherpe prijzen, uiteindelijk betaal ik ze links om of rechts om. :roll:
Gr
0 x

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 30 Jan 2017, 13:12

Irobertus schreef:Snap best dat verzendingen kosten met zich meebrengen, maar reken dat maar door over de scherpe prijzen, uiteindelijk betaal ik ze links om of rechts om. :roll:
Gr

Dat heet jezelf voor de gek houden.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als bbqen; als je haast hebt moet je er niet aan beginnen

Zie me niet als schuldige. Je hoeft me niet te huldigen.
Wie niet kan delen kan niet vermenigvuldigen.

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 30 Jan 2017, 13:52

Irobertus schreef:Maar een opmerking in zijn algemeenheid: ik haat verzendkosten. Vind als ergens voor meer dan 50 euro besteld of 100 euro, gratis verzending toch wel mag...Andere webshops kunnen het ook. :duimop I.p.v. heel de doos vol. 12 flessen is nogal. Bijvoorbeeld hadden ze HP ice in de aanbieding met gratis verzending, maar de fire (bijna zelfde bedrag) toch verzendkosten... :shock:

12 flessen óf >250 euro... Dus bestel bijvoorbeeld nog een mooi biertje in een 75 cl fles bij je Fire en je hebt al geen verzendkosten meer ;)
1 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 30 Jan 2017, 14:38

Dre schreef:
Irobertus schreef:Maar een opmerking in zijn algemeenheid: ik haat verzendkosten. Vind als ergens voor meer dan 50 euro besteld of 100 euro, gratis verzending toch wel mag...Andere webshops kunnen het ook. :duimop I.p.v. heel de doos vol. 12 flessen is nogal. Bijvoorbeeld hadden ze HP ice in de aanbieding met gratis verzending, maar de fire (bijna zelfde bedrag) toch verzendkosten... :shock:

12 flessen óf >250 euro... Dus bestel bijvoorbeeld nog een mooi biertje in een 75 cl fles bij je Fire en je hebt al geen verzendkosten meer ;)

Als je zoveel wilt uitgeven voor een middelmatige whisky, wat maakt die 6.95 euro dan nog uit. :HitHead
4 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 30 Jan 2017, 14:49

Drankdozijn: laatst daar 'gewoon' een Springbank 20yo gebotteld voor Dutch Springbanklovers op de kop kunnen tikken (na getipt te zijn) voor de releaseprijs. Waar elders de prijs 2x zo hoog lag. :goedgedaan

https://www.whiskybase.com/whisky/78499/springbank-1995
1 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 30 Jan 2017, 15:46

Dat is een verdomd mooie tip geweest.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als bbqen; als je haast hebt moet je er niet aan beginnen

Zie me niet als schuldige. Je hoeft me niet te huldigen.
Wie niet kan delen kan niet vermenigvuldigen.

inactive001
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor inactive001 » 30 Jan 2017, 15:56

[/quote] Als je zoveel wilt uitgeven voor een middelmatige whisky, wat maakt die 6.95 euro dan nog uit. :HitHead[/quote]
Was een voorbeeld... :lol:
Laatst gewijzigd door inactive001 op 30 Jan 2017, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

inactive001
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor inactive001 » 30 Jan 2017, 16:04

Peter87 schreef: Dat heet jezelf voor de gek houden.

Nou het zit hem meer het gevoel dat je krijgt bij een "vanaf prijs". Mooie prijs, maar dan komen er nog extra kosten. In dit geval nog even 5 euro boven op. Word ik liever "voor de gek gehouden" voor dan na de streep..
:offtopic Heb ik ook bij vluchten, hotels eigenlijk overal waarbij je extra kosten krijgt ;) :offtopic
zoals ik al zei: betalen moet je ze toch... ;)
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 30 Jan 2017, 16:46

Peter87 schreef:Dat is een verdomd mooie tip geweest.

Zeker weten!! Ik had hem op die site ook nooit gezocht/verwacht!
1 x
Afbeelding

luckyacehigh
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor luckyacehigh » 12 Mei 2017, 12:01

Ik had laatst de donderdagdeal gekocht, meteen 3 stuks voor wat vrienden. De Bowmore 18 was dat. Vind ik op alle 3 de dozen dikke zwarte vingerafdrukken, iemand heeft ze dus staan inpakken met vieze handen. Nu vond ik het in dit geval niet zo erg, daar de flessen allen open gaan. Maar wat als je hem zou kopen als verzamelaar, zou je hem dan nog kunnen terugsturen?
BTW, bowmore 18 is erg lekker, jammer dat ie maar op 46% is gebotteld. Naast het geweld van een drietal kavalans waaronder de vinho barrique verdwijnt de bowmore op de achtergrond.
0 x

J23
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor J23 » 12 Mei 2017, 13:03

luckyacehigh schreef:Ik had laatst de donderdagdeal gekocht, meteen 3 stuks voor wat vrienden. De Bowmore 18 was dat. Vind ik op alle 3 de dozen dikke zwarte vingerafdrukken, iemand heeft ze dus staan inpakken met vieze handen. Nu vond ik het in dit geval niet zo erg, daar de flessen allen open gaan. Maar wat als je hem zou kopen als verzamelaar, zou je hem dan nog kunnen terugsturen?
BTW, bowmore 18 is erg lekker, jammer dat ie maar op 46% is gebotteld. Naast het geweld van een drietal kavalans waaronder de vinho barrique verdwijnt de bowmore op de achtergrond.

Je hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop, dus terugsturen en omruilen/geld terug kan zeker.
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”