www.DrankDozijn.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
GlenPiWi
Senior
Senior

Re: www.DrankDozijn.nl

Ongelezen berichtdoor GlenPiWi » 09 Dec 2015, 13:03

JacobaEd schreef:bij een volle doos is de verzending toch gratis, of geldt dat niet voor verzending naar BE

Dat geld nog steeds. Heb het daarnet effe geprobeerd en bij twaalf stuks gaf ie gratis verzending aan.
Opgelet, voor belgen zijn het duurdere prijzen vanaf gisteren. Indien mogelijk naar een postpunt in NL laten leveren voor de goedkope NL prijzen.
1 x
Afbeelding

roylubbers
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor roylubbers » 12 Dec 2015, 16:55

Top ervaring (4e) met D12.
Had een bestelling geplaatst met kortingscode, maar daardoor kon ik niet meer de glazen krijgen, mailtje achteraan gestuurd en een mooi versierde doos gekregen met de namen van de D12 mensen erop en met warempel 2 Springbank Glencairn glazen erin!

Top service. Was zeker niet de laatste bestelling bij D12 (wel voor dit jaar denk ik)
1 x
Afbeelding

lagalover
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor lagalover » 14 Dec 2015, 10:49

Het is inderdaad "gebeurd" ... ook bij DZ nu helaas Belgische accijnzen ... enige grote speler die dit nog niet doet, is whiskysite.nl, vraag is alleen hoelang het nog zal duren ...

Op elke fles zowat 5.00€ bij; schandalig in feite om te zien hoe de Belgische regering haar bevolking gewoon uitperst en weeral een leuk bijkomend voordeel van "Europa" ...

Voor zij die niet ver van de Nederlandse grens wonen, is het simpel: je klikt "pakjegemak" aan en kiest een postpunt in een Nederlands dorp dat het dichtst bij de Belgische grens ligt ... Op een volle doos scheelt dit 60 Euro!!!

Vind het jammer dat de aanpassing gebeurd is zonder berichtgeving aan de Belgische klanten ... denk dat flink wat Belgische klanten zich nog snel zouden hebben bevoorraad.

Mijn leveringen zullen vanaf nu toekomen in Sas van Gent; ik vertik het om per fles 5 Euro in de bodemloze put van de Belgische staatskas te werpen en ik hoop dat velen mij volgen.
Laatst gewijzigd door lagalover op 14 Dec 2015, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
3 x

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 14 Dec 2015, 11:24

lagalover schreef:Het is inderdaad "gebeurd" ... ook bij DZ nu helaas Belgische accijnzen ... enige grote speler die dit nog niet doet, is whiskysite.nl, vraag is alleen hoelang het nog zal duren ...
Mijn leveringen zullen vanaf nu toekomen in Sas van Gent; ik vertik het om per fles 5 Euro in de bodemloze put van de Belgische staatskas te werpen en ik hoop dat velen mij volgen

ik denk dat drankgigant zijn prijzen ook nog niet heeft aan gepast ? of wel? hahah vind het idd ook schandalig hoe de regering ons plots 5euro meer uit de zakken duwt als je pak weg een 21 parliament koopt betaal je nu 104.95 +als je geen volle doos hebt nog eens 5.95 euro verzendkosten
die kan je in de meerderheid van de slijters voor rond de 100 kopen dus eigenlijk heeft het alleen maar voordelen voor de slijters de online whiskyshops vooral Nederlandse , Duitse , Franse webshops zullen er onder lijden maar de slijters zullen er veel winst aan overhebben
0 x

lagalover
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor lagalover » 14 Dec 2015, 11:52

Drankgigant was de eerste om zijn prijzen aan te passen en Belgische accijns aan te rekenen ... vrees dat op termijn alle buitenlandse webshops dit zullen moeten doen ... cross-border shopping wordt plots flink wat minder aantrekkelijk :-(

Dit in combinatie met de prijsverhogingen door de distilleerderijen zelf, zal er voor zorgen dat whisky geleidelijk aan een zuiver eliteproduct zal worden ... vind nog maar eens een 18-jarige Islay onder de 90 Euro; laat staan een 25-jarige onder de 200 Euro (behalve Caol Ila) ...
1 x

andre8x8
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 14 Dec 2015, 21:40

roylubbers schreef:Top ervaring (4e) met D12.
Had een bestelling geplaatst met kortingscode, maar daardoor kon ik niet meer de glazen krijgen, mailtje achteraan gestuurd en een mooi versierde doos gekregen met de namen van de D12 mensen erop en met warempel 2 Springbank Glencairn glazen erin!

Top service. Was zeker niet de laatste bestelling bij D12 (wel voor dit jaar denk ik)

Vandaag kregen wij ook een schitterend versierde doos van D12 aangeleverd, met in deze doos onder andere een gesigneerde fles "Springbank Campbeltown Loch Merry Christmas" van de donderdag deal.
:duimop
0 x
Afbeelding

freddievtb
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor freddievtb » 20 Dec 2015, 18:41

andre8x8 schreef:Vandaag kregen wij ook een schitterend versierde doos van D12 aangeleverd, met in deze doos onder andere een gesigneerde fles "Springbank Campbeltown Loch Merry Christmas" van de donderdag deal.
:duimop

Die is lekker ja, volgend jaar ga ik mijzelf trakteren met een bestelling bij D12, goede ervaringen met hun, en bij 25 jaar in dienst mag er wel een mooie fles in huis komen :smullen
1 x

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 22 Dec 2015, 19:04

Voor de tweede keer een fles van ze ontvangen zonder de koker. Kan ik het weer gaan retourneren, gedoe. Heb wel wat beters te doen :boos
0 x

roylubbers
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor roylubbers » 26 Feb 2016, 10:50

Gisteren mijn vijfde bestelling geplaatst, foutje gemaakt, uitstekend opgelost :goedgedaan

Louter top-ervaringen met drankdozijn. wat een (klanten)service
Wou ik toch nog even kwijt :)
0 x
Afbeelding

shaven
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor shaven » 05 Mar 2016, 23:29

ik vertik het om per fles 5 Euro in de bodemloze put van de Belgische staatskas te werpen en ik hoop dat velen mij volgen.

Een man naar mijn hart :goedgedaan
0 x
Afbeelding

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 06 Mar 2016, 00:38

ach ja wanneer beginnen we eindelijke eens met een europa. Lpg in belgie super goedkoop whisky in nl weer goedkoop... krijg een beetje het heen en weer van het op en neer rijden :P
1 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 06 Mar 2016, 08:11

daytona955 schreef:ach ja wanneer beginnen we eindelijke eens met een europa. Lpg in belgie super goedkoop whisky in nl weer goedkoop... krijg een beetje het heen en weer van het op en neer rijden :P

Nou als ik de issues van de afgelopen tijd zie, komt er eerder minder dan meer Europa. Zou ik wel triest vinden.
Maar gelukkig verkopen Nederlandse partijen nog aan buitenlandse klanten. Onze oosterburen hebben dergelijke regels dat veel shops er angst voor lijken te hebben om naar andere landen te versturen. Laatst weer meegemaakt met de zoektocht naar de Springbank Local Barley.

Desondanks is het machtig irritant dat het onze Zuiderburen extra centjes kost... :Protest
1 x
Affirmanti incumbit probatio

BWhisky
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor BWhisky » 08 Mar 2016, 16:15

Ongelofelijk vlotte klantenservice bij Drankdozijn.

13.29u een mailtje nalv mijn bestelling die klaarblijkelijk vastzit bij PostNL. Om 16.09u antwoord van Drankdozijn dat ze contact opnamen met PostNL en een update mbt de verzending/levering.

Topservice! :hoedaf
2 x
Afbeelding

"Too much of anything is bad, but too much of good whisky is barely enough." (Mark Twain)

avdboom
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor avdboom » 24 Mar 2016, 20:10

Wederom een positieve ervaring met D12!
Na voor de tweede maal een beschadigde verpakking uit de doos te halen vond ik het tijd het te melden. De 1e keer was het niet zo'n zichtbare dus heb ik er niets mee gedaan, nu was het toch wel een lelijke, dus meteen melding gemaakt. Ik had er in gezet dat ik het graag wilde melden zodat ze het weten, maar dat ik de boel heen en weer sturen voor een nieuw stuk karton om de fles niet maatschappelijk verantwoord vind I.v.m. de CO2 afduk die dat achterlaat....
Volgende ochten vroeg al reactie! D12 bood alsnog aan de fles te vervangen en nog een zeer net alternatief voorstel zonder heen en weer sturen. Zeer tevreden het alternatief aangenomen.
Inmiddels heeft de beschadigde fles die wat krap zat voortaan een Business Class plek in de doos als hij besteld wordt. :gnif

Zeer tevreden met de Service van Drankdozijn! Voor mij het voorbeeld dat een webshop scherpe prijzen kan hanteren en toch een goede service kan leveren! :goedgedaan .

Fouten kunnen overal voorkomen, het is maar hoe je er mee om gaat!
3 x
Afbeelding

mikegerards
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor mikegerards » 15 Apr 2016, 16:39

avdboom schreef:Wederom een positieve ervaring met D12!
Na voor de tweede maal een beschadigde verpakking uit de doos te halen vond ik het tijd het te melden. De 1e keer was het niet zo'n zichtbare dus heb ik er niets mee gedaan, nu was het toch wel een lelijke, dus meteen melding gemaakt. Ik had er in gezet dat ik het graag wilde melden zodat ze het weten, maar dat ik de boel heen en weer sturen voor een nieuw stuk karton om de fles niet maatschappelijk verantwoord vind I.v.m. de CO2 afduk die dat achterlaat....
Volgende ochten vroeg al reactie! D12 bood alsnog aan de fles te vervangen en nog een zeer net alternatief voorstel zonder heen en weer sturen. Zeer tevreden het alternatief aangenomen.
Inmiddels heeft de beschadigde fles die wat krap zat voortaan een Business Class plek in de doos als hij besteld wordt. :gnif

Zeer tevreden met de Service van Drankdozijn! Voor mij het voorbeeld dat een webshop scherpe prijzen kan hanteren en toch een goede service kan leveren! :goedgedaan .

Fouten kunnen overal voorkomen, het is maar hoe je er mee om gaat!

vergelijkbare ervaring gehad. Beschadiging van deksel van de koker (enorme deur) en gelijk kwam met met een nette oplossing. Keep up the good work :-)
1 x
140 whisky's in de sample share, check ze hier: Flessen ruilen voor samples? Nieuwe sample lijst

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”