Geert Bero's Ardbeg Collection - www.ardbeg.eu

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
pim
Senior
Senior

Geert Bero's Ardbeg Collection - www.ardbeg.eu

Ongelezen berichtdoor pim » 13 Jul 2011, 14:36

Piet,

Kan ik je blij maken met de site van een bekende Belg: http://www.ardbeg.eu
mooie site. :D
pascal
0 x
Afbeelding Pascal's PROOF, N&T in midden en west-Brabant.

Piet
Moderator
Moderator

Re: Geert Bero's Ardbeg Collection - www.ardbeg.eu

Ongelezen berichtdoor Piet » 13 Jul 2011, 15:12

Zeker, maar dan wel zonder de 2de "r in ardberg ... (heb ik er uit gehaald) :goedgedaan

Ik heb dit ook hierheen verplaatst omdat dit er over gaat. Ga heb direct bekijken en in de lijst zetten.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 13 Jul 2011, 15:25

Engelstalig. Dat betekent dat hij niet in de lijst Persoonlijke particuliere Whisky-sites en blog's kan omdat wij, en ook die lijst, toch vooral Nederlandstalig gericht zijn.

Een plaatsje in deze lijst verdient hij wel: Bijzondere vermeldenswaardige sites die buiten de selectiecriteria vallen

.... hoewel ... weer geen link naar dit forum op zijn Links-pagina .... :(
0 x

WhiskyNotes
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor WhiskyNotes » 16 Aug 2011, 12:48

De policy i.v.m. die links vind ik erg onduidelijk. "Paul's whisky miniatures" is toch ook Engelstalig? "Laphroaig collector" idem. Sjoerd972 heeft nu ook een Engelstalige blog. Zij vallen blijkbaar wél binnen de persoonlijke blogs.

Trouwens veel Engels hoef je niet te kennen om de site van Geert te kunnen begrijpen, het gaat om één regeltje bij elke fles :roll:
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 16 Aug 2011, 20:52

Wel Ruben, het goede nieuws is dat de sites in elk geval in een van deze twee lijsten staan.

Zodra de donkere avonden weer wat lengen zal ik er eens doorheen gaan om te zien of er geschoven moet worden. Ik zie nu dat de titel van Sjoerd's blog ook is gewijzigd. We proberen e.e.a. zo actueel mogelijk te houden maar dat lukt zeker niet altijd.

Soms worden de lijsten te lang en is dat het moment voor verdere onderverdeling. En wellicht de criteria aanpassen. Er zijn op gebied van Engelstalige sites en blogs al heel veel "index-sites" en dergelijken en het is niet de intentie die te dupliceren.
M.b.t. Engelstalig is het zo dat een site er echt uit moet springen of van NL of BE origine moet zijn.
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”