Dom Whisky in Polen

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Dom Whisky in Polen

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 19 Feb 2023, 10:29

bodevami schreef:
Cask1988 schreef:PompiDOMpiDOM… :bigsmile
Nou ik kan naar alle tevredenheid melden dat de bestelling al binnen is! Dat is verDOMd snel! Eind vorige week besteld, vandaag al binnen. Mega goed verpakt. Het was dus zeker geen DOMme keuze om daar te bestellen. Absoluut een aanrader als je er iets vindt wat ze in NL niet hebben :duimop

Goed om te weten en fijn dat alles aangekomen is. Gelukkig zat er geen dronken Pool achter het stuur van het busje :-P

Dat had ik dan gelijk herkend aan het gewicht van de doos :lol: :Party
0 x
Afbeelding

bodevami
Senior
Senior

Re: Dom Whisky in Polen

Ongelezen berichtdoor bodevami » 19 Feb 2023, 10:40

Cask1988 schreef:
bodevami schreef:
Cask1988 schreef:PompiDOMpiDOM… :bigsmile
Nou ik kan naar alle tevredenheid melden dat de bestelling al binnen is! Dat is verDOMd snel! Eind vorige week besteld, vandaag al binnen. Mega goed verpakt. Het was dus zeker geen DOMme keuze om daar te bestellen. Absoluut een aanrader als je er iets vindt wat ze in NL niet hebben :duimop

Goed om te weten en fijn dat alles aangekomen is. Gelukkig zat er geen dronken Pool achter het stuur van het busje :-P

Dat had ik dan gelijk herkend aan het gewicht van de doos :lol: :Party

Of een doos vol met wodsky
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”