Reichenbach schreef:Wil ik hiermee niet zeggen dat Van Wees meuk levert, begrijp me goed.
o dan zeg ik het wel hoor.. er is een tijd geweest dat ik altijd zei dat vwees in ieder geval prijs/quality leverde.
dat roep ik al een paar jaar niet meer. ja ze hebben hier en daar een prima uitschieter, maar het is absoluut geen standaard meer
bottelen ze af en toe nog leuk betaalbaar, jazeker, maar 9 uit 10x is de kwaliteit dan ook ver te zoeken
ook vwees zit op kwaliteit in t slop, gelukkig hebben ze zo'n naam gebouwd dat ze nog een tijd meuk voor weinig kunnen droppen of ineens iets op leeftijd voor heel rare hoge prijzen kunnen neerzetten, het is een kwestie van tijd dat t publiek t door heeft en niet meer blind vwees koopt.
ze moeten tenslotte toch ook blijven bottelen om de geldstroom levend te houden en lopen tegen hetzelfde probleem aan als anderen dat ze nieuwe voorraad voor meer moeten aankopen, dan maar jongere meuk in de fles persen en op de goede naam voorlopig even door teren...
gelijkertijd is er een nieuwe jongere generatie opgestaan die net om de hoek kijkt en waarvoor deze price/quality hun begin standaard is. waar wij afhaken, beginnen zij pas net en is het heel normaal. dit gaat dus nog wel even door... wat dat betreft gaat dit relaas niet eens alleen over vwees natuurlijk, maar gewoon over de hele markt momenteel in het algemeen..
zo, dat was even de bom die ik drop.. nu ga ik achterover hangen en me verkneukelen bij de reacties die volgen..