Dre schreef:Freezeroz schreef:Dre schreef:Dé kans dus ook voor slijterijen om hun meerwaarde aan bv. service, advies en proefmogelijkheden te laten zien t.o.v. de grote online shops.
Gelukkig zijn er ook nog voldoende slijterijen die dit wél goed begrepen hebben trouwens.
Mijn slijter heeft het niet helemaal begrepen

. Hij gaf me vorige week een sample mee van de Mannochmore Loch Dhu Black Whisky.
Hier eerder al eens omschreven als teer, kerosine en verder volstrekt ondrinkbaar

.
Mooi toch juist? Ik heb er al zoveel beangstigende meningen over gelezen dat ik deze juist dólgraag eens wil proeven, uit nieuwsgierigheid én uitbreiden referentiekader

.
Natuurlijk ben ik er blij mee, mijn opmerking was dan ook ironisch bedoeld.
Toen ik er deze week terug kwam voor een flesje port kreeg ik nog een mooie sample van de Auchroisk 12Y 2007 James Eadie mee.
Maar even terug on-topic.....
Toen ik vorig najaar de Balblair range share aan het samenstellen was had ik een soort van omgekeerde ervaring met 't Bockje Bathmens voorraad beheer.
Online zag ik 2 Balblair staan die ik nog zocht voor de share. Na telefonisch contact bleek dat er in de fysieke winkel nóg een fles stond die ik zocht, maar die niet op de site terug te vinden was.